輸得好!

2015/11/23 10:55:13 網誌分類: 政治
23 Nov

尋日係「佔中」後首次區議會選舉,意義重大-----從今次結果多少反影出市民對「佔中」或支持「佔中」人士的看法。

我從八零年代有區議會選舉開始,直至零四年提早退休一段時間內,每次區議會及立法會選舉,均有參與投票與點票工作。

回想當年區議會投票結束,票箱需運往指定的點票站點票;如在離島區(包括南  、長洲、坪洲、大嶼山),因為要用船隻運送票箱,點票工作每每點到天明。近年改變做法,大部份投票站在投票結束後,改為點票站,因為省了運輸時間,所以點票工作快左,理論上兩至四小時應可點完,基本上區議會選舉得果幾千票,所以真係唔明尋晚點票工作咁慢,有些可以攪到天光。

尋日我去投票果陣,我在未入票站前,便經已拎定身份證(避免阻住個地球轉),當時我身份證字頭祇得一人排緊隊,兩個職員負責核對身份證、發出選票都好似驗屍咁驗,真係嘆句:依家啲人工作效率勁差!再睇吓晚間點票(電視新聞,有畫面架)的情況,亦唔見得好囉!

負責立法會選舉工作時間長好多:我當時在新界工作,車程要預個半小時。當年我早上五點半便要動身上班,日間要在辦公室或外出處理投訴個案,到投票結束又要在點票站負責點票工作至第二朝八點幾至完,返到屋企都要十點幾----一直工作左三十小時!當時點捱?飲雞精囉---須知道,做呢啲嘢係唔錯得架。

回想當年每逢選舉都冇得瞓,上一屆咪好啲囉!退左休唔駛參與,咪有得瞓囉。事實又並不盡言---響政治舞台打滾咁多年,總有一些人物是朋友,他們/她們(各黨都有,淨係冇「社民連」!當年更加冇甚麼「冷血??」啦)參選我都希望佢地成功架,所以成晚都聽住電台,知道佢地當選後,便即時透過短訊恭賀佢地。

一場「佔中」鬧劇,泛民與建制兩營?唔駛講啦!我對泛民徹底失望(雖然我與某些民主黨議員仍算是好朋友),尋晚罕有咁睇住電視新聞,渴望見倒我最想見嘅結果:

第一喜:陳家洛輸左----佢都算係香港人?佢一家都算係香港人?佢真係會為香港咩?雖然海怡半島係中產區,外藉人士多有利公民黨(佢地黨員不少是娶或嫁外藉人),但慶幸佢最終輸左!

第二喜:何俊仁輸左----我一直認為「區議員」與「立法會」議員並不可以相題並論,區議員要求係貼身嘅地區工作,身兼「立法會」與「區議會」兩份公職,除左對議員本身有利(兩份人工)之外,對區內居民係百害而無一利嘅!再者,呢位「仁」兄兩份收入以外,仲要收....

何俊仁
第三喜:馮檢基輸左----輸左都未算醜,醜在佢幾十歲人,輸左俾個廿幾歲嘅小花!深水埗係「民協」票倉,佢係「民協」阿頭,係咪醜上加醜呢?不過,可以的話:我寧願輸果個係涂謹申!

image

誠意恭喜以上三位:落選成功!

以下呢位係意外之喜:不過「無線」好似一早睇好佢喎!點票期間都專登訪問佢:

雖然佢輸左我好開心,不過選倒果位都唔見得好喎!唉,世事又豈能盡如人意吖;好彩我個「哎呀大仔」華麗轉身、棄暗投明後,佢選果位同我選果位都成功當選,都算係老懷安慰啦!

噢!睇到呢度,我可以上床就寑了,而且真係瞓著覺都識笑。

 

回應 (2)
我要發表
2015/11/24 09:53:17 回覆

Cat:世事豈能盡如人意,希望呢班「傘仔」響江湖打吓滾之後,會明白多點做人道理啦!

2015/11/23 22:23:37 回覆

呢幾隻攪屎棍輸左,大快人心呀! 報導話被指傘兵嘅年輕人大部份勝出,唔係舉黃傘果班吖?係就該煨咯!

user