懇請高抬貴手!

2015/12/09 06:48:53 網誌分類: 時事
09 Dec

早前我響網誌經已講過,我對TSA廢存冇既定立場-----我又唔係教育界、又唔係學生家長、更加唔係受影響嘅學童....憑咩嘢講TSA有冇存在價值呢?

不過,有睇開我網誌嘅朋友都知道,我有好多教育界嘅朋友,不少仲係名校校長,所以佢地講嘅意見總會有啲份量掛!

因為律師朋友回港(她英國、香港兩邊走,今次祇短留半個月),前晚我地約埋晚飯吹水。在座除左我之外,其他都是教育界,律師都係上水某小學校監。

我梗係講番今期熱話題啦:你地認為TSA係咪應該廢除呢?L總監第一個答:我幾年前經已用家長代表身份跟教育局講「TSA有檢討必要」;但總監與其他校長/校監均異口同聲答:「冇必要廢除!」

因為依家香港啲政棍咩嘢問題都要攪到好政治化----要攪咪攪大人囉!依家衰到連小朋友都要搬上檯。

雖然我冇小朋友讀小學啫,我個「哎呀大仔」好多孫仲係小學生,大仔上星期響佢嘅網誌都講過佢孫兒們對TSA看法(有興趣嘅,請click我網友連結「開心Van仔」:12月3日「訪問孫兒」篇)---呢啲係當事人嘅感受,你同我會清楚咩?

順道澄清:雖然名義上佢係我「哎呀大仔」,實際上佢年紀大過我架!咁點解我會做左阿媽嘅?有興趣不妨估吓,不過答中冇獎!

真係希望班政棍高抬貴手,要玩都玩第二樣,唔好再搵香港教育嚟玩啦!你地諗吓啦:李永達當年身為教師,佢當選後仲做埋葵青區議會主席,佢點兼顧立法會議員、區議員、區議會主席同教師工作吖?身兼議員同教育工作嘅香港為數不少喎!教育水評下跌係咩嘢原因吖?與其話係學生抗拒考試,不如話係呢類教育工作者唔想肩負責任---唔駛考試佢地咪唔駛做、有糧出囉!

香港教育一團糟,罪魁禍首係佢地!

回應 (0)
我要發表
user