當的士佬遇著黃屍

2016/01/17 11:30:13 網誌分類: 生活
17 Jan

轉載:

上星期車了個客,講講下講到李波:...

客:係香港真係恐怖,無端端會比大陸公安拉上去。


我:唔係播,人地自己親筆都話是自己上去,無人綁架。

客:我係港大既(噠朵先,是想用大學生個名嚇鬼吧?我都想遇呢d深黃屍好耐了),乜大陸講你都信。


我:甘你係邊得到消息?咪又係聽翻來,甘你又信?現在根本無證據證明大陸有派人落來越境執法,全部都係傳聞,而李波確實有傳真告訴老婆係自己上去,我信證據多d.而這條友唔值得大陸破壞一國兩制越境執法,真係要做野都可搵黑社會代勞,唔會甘笨有痛腳比你捉到,這是邏輯。

 

客:大陸官無好人。

我:甘你點看而家打貪?

客:打貪都係打擊對家,幫自己一派日後貪污。

我:但係而家真係打貪跟以前好唔同。

客:你真係相信(顯得好唔耐煩,越講越大聲,一般黃屍表現),香港最多係你呢類人。大陸d官點會唔貪,你信習近平無貪污嗎?


我:我相信大陸百份之九十的官都有貪,但習近平貪唔貪我唔知。你有見個溫家寶比神通廣大的美國記者踢爆貪腐,但你有無聽過胡錦濤有貪呢?

客:冚得密姐,你又信(好唔耐煩)。


我:美國記者甘利害 ,點會查唔到?甘朱榕基你覺得他有貪污嗎?

客:他就無貪。

我:甘咪有好官唔係全部衰,你無在大陸住過,靠的是傳媒給你的消息,你唔知姐。

客:國民黨好他好多。


我:你有無看中日戰爭歴史,國民黨管大陸管得幾腐敗,才令共產黨有機可乗。

客:當時打仗嘛!


我:臺灣最繁榮果時係強人管治時間,自有普選後都唔見得很好。

客:上到大陸就即刻無facebook,無google(黃屍最緊要的是上網facebook),與世隔絕,一個政權唔可以封鎖人民知識,民主自由的權利。


我:甘你點看伊拉克,利比亞而家仲慘過以前強人統治。(黃屍最難面對的問題)

客:外國還外國,香港還香港(標準答案)。


我:有d地方d人太野蠻,係唔可以有太多民主自由,無強權壓制惡人社會仲亂。

客:甘你即係話大陸人野蠻?


我:係,大陸人還有很多人知識水平低,野蠻,在這時候盲目跟外國民主自由,只會打仗。所以我覺得此刻由共產黨管理中國係最適合,大陸係須要時間慢慢改變,急唔來。你知唔知道一項對大陸在外國留學生的調查,這班人完全有自由接觸資訊,但當他們了解外國後反而更愛國家。

客:你都贊成當國民接觸自由資訊未必對國家反感了。


我:我剛才話調查是針對留學生,即是知識份子,但在國內大部份人都是普通水平,你都知網上有好多假消息,香港都搞到甘樣,何況大陸,好容易搞亂國家,此刻最重要是穩定。國家亂香港也不會好過。

(落車了,我也要打圓場。)


我:在外國失業率高,稅又重你知的,好好感恩珍惜香港此刻的福利,我地唯一優勢係與國家的關係,少埋怨社會吧!

文: 沉默之聲

回應 (1)
我要發表
2016/01/17 12:38:24 回覆

這位的士大佬真係執番身彩了.遇上個人云亦云的黃屍.如果是本土黃屍就算不被打一身.也會被拍片上網欺凌一番.認住車牌.認住姓名.認住個樣.有排你受呀.老兄..

user