都係細路仔之嘛

2016/02/02 16:34:42 網誌分類: 親情
02 Feb

今日搭港鐵,遇到一件難忘的事,好想同大家分享。

當時班車好吉,到咗一個轉車站,見到一個媽咪帶住個細路上車;個細路一上車,就跳跳札坐唔定,跟住重離譜到跳上我對面果排座椅上,當正係運動場的跑道咁來回奔跑亂踩,其他乘客都為之側目,敢怒而不敢言,但個阿媽就坐係度,一於當無事發生,繼續低頭玩手機。

隔咗一陣,有個挨喺車尾嘅金毛,終於忍唔住出聲:「喂,太太,叫你個細路落返嚟啦!」

但個阿媽非但沒有阻止個仔的行為,重大大聲咁答咀:「細路仔玩下咋嘛!你洗乜咁......」

誰知話還未講完,金毛已經即刻爆Seed大罵:「細路仔大X晒呀?細路仔對腳行街唔掂地架?細路行果條街乾淨啲架?細路唔X會踩屎架?你咁錫佢,唔搵你條脷瀨下佢個鞋底?而家你個細路整X污糟晒人哋啲櫈,你唔知人哋要坐架!(仲有啲聽得唔清楚)」

個阿媽不甘示弱,仍然唔知衰,繼續死撐,想維護縱容個仔:「你做乜咁惡鬧我個仔!」

不過咁做,更加激怒個金毛:「我唔係鬧佢!我而家係鬧緊佢老母!即係鬧緊你!因為係你唔X識教佢!唔X識教佢,唔可以踩污糟人哋啲櫈!你咁縱佢,唔搵你個屎忽,逐張櫈抹番乾淨佢XX!」

之後佢地繼續嘈緊,不過我已經到咗站落車,但心裡面覺得好舒服,因為有人肯企出黎主持公道,申張正義!

雖然好多粗口,但仗義每多屠狗輩,而且句句都言之成理,父母唔識教仔,唯有比街外人教啦。

回應 (2)
我要發表
淺雪
淺雪 2016/02/03 09:25:31 回覆

{#icons_girl1}

2016/02/02 17:29:31 回覆

{#iconb_22}

user