另類禮品

2016/03/13 10:53:07 網誌分類: 生活
13 Mar

以下是今個農曆年收到非糖果餅乾之類嘅禮物:

一. 三八婦女節網友聚餐:網友「為食豬」交來對上一次我與「哎呀大仔」出騷(2月1日)「艷照」一幀!攞正牌做「影后」:偷影都影得咁靚,「正」!

二. 同日聚會,網友秋田送了幾件DIY肥皂給我試用:有洗頭用、有沐浴用、更有家居清潔用----(秋田是花店老板娘,呢類環保DIY肥皂在佢店內有售。佢話經常缺貨,最好預訂喎!)

上面左右兩件是沐浴用,右面果件香氣較特別,亦比較貴。我尋日開始用啦,因為應承左秋田,用完要俾評語。

下面左手面果件係洗頭用,而右下果件係廚房用。秋田話佢清潔效果犀利過「威猛先生」喎!

右上角較貴果件:

洗髮用果件:要放入隔離個網,捽至起泡才用。

三. 我其中一位唱平喉嘅曲友送給我的「牛肝菌麵」,一盒六個。其實我甚少無端端煮麵食---早餐、晚餐都唔會!所以尋日中午煮一個嚟食:

根據包裝指示,祇需將麵餅滾兩分鐘便可!麵質幾爽,但係我食唔倒牛肝菌味,最終加左啲蝦籽同菜一齊食。

四. 另一位唱子喉嘅曲友送給我的香水版:依家冇上班,我甚少用香水;以前即使有用,都祇會用固定果兩三種淡香水。所以,呢盒嘢都係要嚟作觀賞用! 

回應 (0)
我要發表
user