不認同新界鄉議局組黨

2016/03/22 08:13:55 網誌分類: 政治
22 Mar

上水鄉委會主席侯志強早前在鄉議局會議上,動議成立「新界進步聯盟黨」,他說有關構思商討已有1年時間,形容新界人溫馴、沉默和奉公守法,但很多政府的文件未必很清晰,有時「踩界」亦不知道,希望組黨協助鄉民,認為新界人應該有自己的發言人。(香港人大多數都係溫馴、沉默和奉公守法的,不單是新界人;至於係因為不清楚法例而「踩界」、抑或是太清楚法例而「踩界」,市民又不妨諗諗!)

 

侯志強在一個電台節目,被問到組黨構思是否因為近期「套丁」爭議,他說不單止一件事,又說無論歐美國家,只要有幅地和有錢,經合法申請,就可以起屋。(香港地少人多!丁權呢樣嘢其實當年係錯誤嘅決定(至於邊個嘅決定,大家有興趣嘅又不妨翻查吓記錄吖)以前祇要係原居民嘅男丁,成年後便可申請「丁屋」;所以原居民一向不重生男重生女,但係男丁不斷增加,相對香港土地一日一日減少,咁.....唔好意思,呢樣嘢我一向反感.....仲未計原居民葬地呢樣嘢)

 

侯志強被問到如果成功組黨,會否出任主席,他說自己做人很謙虛,不一定要由他出任,希望由有能力的人出任主席(唓!做唔做主席有咩嘢所謂,最緊要係話得事啫-----君不見「死肥佬」響各個「犯人」黨度都冇一官半職架,但係就可以挾天子以令諸侯。呢個世界,祇要有錢,你叫人吠就有人肯吠!)

 

侯志強表示,近到北京探老朋友聽取組黨的意見,全部是正面聲音,值得鼓舞,又指香港有組黨結社的自由,對香港社會好(香港好!何止有結黨自由呀,依家連犯法都有自由呀)。惟被問到有沒有見北京官員,侯志強沒有正面回應,只是說對方是「好朋友」,不透露對方的身份。

 

侯志強早上出席電台節目時表示,組黨名字無標明是新界,因為服務範疇不單只在新界,所有香港市民、香港事務都會關心,而身為新界人,新界的傳統權益亦會全力保護(市民點睇?信唔信?)。他又認為,新界原居民有五大家族,包括侯、廖、鄧、彭、文家族,祖宗在港立足一千年,新界原居民才算是「本土」。

 

侯志強強調,新界人的權益並非政府給予的,而是政府一路步步壓逼「金剛箍一個個箍落嚟」,尤其是近年的僭建(明明批准建三層丁屋,結果建左七層都合法呀?)、丁權、土地問題,及社會發生的大事,都牽涉到新界人被外界標籤,故現時組黨參選為鄉民發聲,鄉民都十分支持,另亦有公務員、商界及法律界人士加入(公務員、商界及法律界好多都係新界原居民----大家諗吓:幾十年前要供子女讀大學,唔係一般市民可以負擔得嚟;原居民又唔同,有丁屋、有地收租、有祖堂錢分.......所以佢地嘅子女,祇要讀倒書,好多都成為大學生,依家咪身居要職囉!)

 

侯志強舉例,工聯會已有勞工界議席但亦參加直選,取得幾個議席,發揮到功能,故認為鄉議局雖有當然議席,但亦希望增加議會內的聲音。他指,有關組黨計劃並非今日之寒,前鄉議局主席劉皇發亦曾於2014年提出過,現時只是由他們去實行。

=====================================

 

講番正題:何解我唔認同鄉議局組黨?

 

正所謂多隻香爐多隻鬼。但係香港有組黨自由喎!你淨係睇吓最近新界東垃圾會補選吖:

 

如果建制派唔分裂,可以團結起來,幾時輪到「過橋」羸?

 

而且,據我所知,今次好多人都未有盡全力幫忙!何解?各懷鬼胎囉!與其幫左人之後流失票源,何解唔留番嚟自用?你估人人都有顧全大局呢個心咩?

 

至於原居民組黨,個人認為必不理想!

 

一. 原居民數目講出嚟好似好多,但係相對真正住響香港、新界嘅數目來講,相差好遠!(要拿拿林轉地址囉)

 

二. 雖然依家新界鄉村亦設有非原居民村長之職,但係佢地始終唔係原居民,唔可以享有原居民福利!緊急關頭(特別係利害之爭),你估佢地會點諗?

 

三. 新界原居民一向俾人嘅感覺係「土豪劣紳」!唔好意思,雖然響我熟悉嘅原居民當中,亦有不少好人;但這是因為我熟悉佢地啫,咁其他唔熟悉佢地嘅人點睇呢?如果一個黨淨係得原居民支持(我可以大膽講句:即使係原居民,都唔一定會支持原居民!),咁可以得幾多票?結果,除了將票源分薄之外,一無是處!

 

綜合以上理由,個人認為呢個黨,如果真係成立,祇會為依家經已亂到無可再亂嘅香港-----添亂!

回應 (0)
我要發表
user