廉署之馬,駛咩驚喎!

2016/04/04 08:21:33 網誌分類: 時事
04 Apr

 

笑看天下:廉署切忌整色整水

 

被視為前特首曾蔭權爵士愛將嘅民政事務局常任秘書長馮程淑儀,被揭與賭王三太的胞妹兼前「港聯直升機」股東陳婉玉交換物業,涉利益輸送及官商勾結。

 

呢單嘢涉及至少三大疑點,包括馮程淑儀透過交換物業避稅約一百萬元;換樓補價低於市價至少逾一百萬至三百多萬元;其丈夫馮永業任職政府高官時,與陳婉玉旗下的直升機公司有業務來往,最終「港聯」成功奪得經營權,如此三角關係,有議員及政黨炮轟事件涉官商勾結及延後利益輸送,到廉署舉報屬應有之義!

 

馮太辯稱交換物業時不知對方身份。孟子說:「知者無不知也,當務之為急。」意思是說,真正有智慧的人沒有不知道的事情,但只在應當做的事情上才表現出急切。老朽絕對相信馮太愛炒樓,對於「樓換樓」的得失必一清二楚,也許她認為兩者的差價亦不過千萬左右──屬「濕濕碎」,如我等市民到街市買斤菜,買賣時可以不知對方乜叔乜嬸,十元八塊也不必議價;之不過,有物業代理界人士質疑馮太的說法,因為就算佢真係唔知,代理一般都會查清楚持有物業公司嘅底細。此外,有資深代理就話:從無見過有兩名陌生人交換物業,你估盲婚啞嫁咩?

 

此外,馮程淑儀購入涉事跑馬地相連單位後,市傳叫價五千萬元放盤,較購入時估價升近七成,若然最終能以此作價售出,持貨約兩年即勁賺二千萬元!阿哥,咁嘅「筍盤」你竟連對方係乜水也不知,未免太不近人情吧?

 

有啲嘢明明係「常識」,你卻硬要把它變成「謬論」,而且要人相信「謬論」終有一日變成「真理」,的確有相當難度!

 

香港廉潔排名已連跌四年,「當務之為急」,就係的起心肝,徹查呢單三角官商勾結嘅來龍去脈,唔好整色整水,否則廉署半邊招牌好易冇埋!

 

施友朋

----------------------------------------------------------

唓!廉署之馬,駛咩驚呀!君不見:咁多高官牽涉貪污舞弊事件,一係唔告、一係告唔入、一係俾官放!

等政府決定告唔告可能都等到佢退休、即使決定告佢,排期都排幾年、真正上堂果陣,法官大人又可以話證據不足,交番俾公務員事務局決定駛唔駛內部處分(果陣咪暗地裡話懲處左囉!究竟有冇?天知、地知,但係你同我都唔會知),有幾多人好似許Sir咁唔好彩吖!以機會率計,貪污舞弊真係制得過架。

回應 (0)
我要發表
user