檸檬都係違禁品

2016/04/24 15:32:00 網誌分類: 嗜好
24 Apr

早前一位香港女子前往新西蘭旅遊,慘遭禁止入境,更被強行原機遣返,非常可憐,旅遊團費和其它損失,保險也冇得賠,原因在她身上,被海關人員搜出了六個未有申報的檸檬,而這六個檸檬,真的貴得可憐!

很多香港人立刻為她抱不平,說新西蘭海關執法太嚴,有冇攪錯,檸檬都係違禁品?

但呢件事提醒我哋,去旅行要特別小心,入境要先問禁,唔好亂帶一些「違禁品」前往外地,否則分分鐘因誤踏地雷,可能惹禍上身。

其實除咗新西蘭之外,好多國家對外來入境物品都Check得好嚴,有好多物品仲係你估唔到嘅!

好似Kinder出奇蛋,原來不准入境美國,美國認為出奇蛋裏面嘅小玩具設計不安全,細路仔好易唔覺意食咗而噎死,仲指出奇蛋係「沒營養的垃圾食品」、「內含危險物品」,據統計,美國海關每年都沒收上萬隻出奇蛋,而一經發現,每隻仲要罰款 2,500元 美金! 

鵝肝不准入境美國加州,加州人當知道鵝肝是人用不人道嘅方法,令鵝肝變得肥大,用喉管強行灌入大量飼料給鵝吃,於是當地動物保護組織,強烈反對買賣和進食鵝肝,亦通過於2012年起,禁止旅客帶鵝肝入境。

月餅不准入境澳洲,澳洲對入口食物管制特別嚴,因為要避免外來動植物物種,落地生根破壞生態,亦保障國內農牧業健康,所以對蛋、肉類、植物種子和蔬果都有嚴格限制。

未去皮未煮熟的果仁唔帶得,蜜糖唔帶得,就連中國人過中秋一定要有嘅月餅,都不可帶入境! 

雜誌不准入境伊朗,回教國家一向較保守,伊朗女人出街都要包到冚,時尚雜誌認為有傷風化,污染人民思想,不可帶入境,防止人民違背伊斯蘭教義。

 

去新加坡,牛肉乾和香口膠,好多人以為唔帶得,其實遊客帶少量自己食,是沒有問題的,反而遊完馬來西亞再到新加坡就要注意,不要在馬來西亞買肉乾,因為新加坡不可帶含豬、牛、羊及家禽熟食或加工食物入境,反而新加坡人過去買餸帶條活魚返嚟,就無問題。 

去紐西蘭,行山鞋都唔帶得,紐西蘭對入境物品管制與澳洲相若,甚至仲嚴許多,其中當局怕沾有泥土的行山鞋,會隨著行李入境,因泥土藏有昆蟲卵或植物種子,或會影響島國生態,於是要把行李箱中的行山鞋取出來,洗走鞋上的泥跡,才准入境。

回應 (0)
我要發表
user