讀法律嘅人都唔識香港法律!

2016/06/18 10:53:12 網誌分類: 時事
18 Jun

笑看天下:誰還沒吃過幾隻蒼蠅

 

 

本報(東方日報)於一三年揭發前廉政專員湯顯明捲入多宗醜聞,包括濫用公帑進行外訪、酬酢、送禮及收禮,以年薪近百萬元聘請內地學者出任廉政顧問,而有獨立檢討報告更揭露貪湯以廉署名義,分兩次豪掃一千六百元牛雜及魚蛋等。

 

老朽對法律認識唔多,之不過,憑常識相信身為廉政一哥酬(未做廉政一哥前,佢都貪唔少),除了要以身作則,更加要廉潔奉公才對,可惜湯顯明嘅劣行,很明顯超越一個公僕應有嘅基本守則,更明顯有違一般所謂的「公務員廉政倫理規範」。

 

講真,貪湯嘅嘴臉,其實亦係屬於舔到盡之流,連牛雜、魚蛋都唔放過,果然市井得有點「豪氣」:「價值不容遵普世,江山只許屬孤家!」飲貴價烈酒茅台,食平民美食牛雜魚蛋,哥們,可別有本土風味也,哈哈哈!我乾杯,大家隨意!你話做廉政一哥幾咁豪情自我!

 

老朽欣羨之餘,睇怕佢老哥應難逃一控吧?哪知世事不會根據個人的意志而轉移,律政司今年初「放生」貪湯,決定不作刑事檢控,老朽跌到成地眼鏡碎(淨係睇吓呢個結果,霸地嘅官僚/富豪會唔會驚吖?祇要事過境遷、祇要退休/移民就冇責任.....響香港犯法,仲有咩嘢好驚呢)!至於涉事嘅廉政公署內部人員,廉署於接獲律政司報告後展開內部調查;據了解,八名現任中層或以上廉署人員接受「行政處理」,即被署方作出勸誡(告誡咩嘢呢?告誡佢地以後凡有錢人/高官/退休高官....都唔好查),但不包括已退休嘅廉署社區關係處前處長穆斐文(都話退左休就冇事架啦!哼,退休都可以停發長俸,收回一筆過退休金架)。穆斐文示範了乜嘢叫做「走得快好世界」,她曾於立法會帳委會聆訊中踢爆貪湯否認借外訪「遊山玩水」嘅謊言,作供時承認自己「警覺性低」,好一個理由!警覺性低是否就可以構成毋須問責嘅理由?若然,任何人做錯事均可逍遙法外。

 

從貪湯被「放生」,老朽學識化悲憤為可笑!名導演馮小剛說過:「我們生活在一個蒼蠅亂飛的環境中,蒼蠅飛進嘴裏的事時有發生,一旦蒼蠅飛進嘴裏,吐了和吃下去一樣都是惡心。誰還沒吃過幾隻蒼蠅啊。」不平事多得很,今日你食咗未?

 

施友朋

 

------------------------------------------------------------

 

我係讀法律嘅,但係睇過近呢幾年香港不少判例,我開始懷疑自己對法律嘅知識!法官唔鍾意嘅,掉舊垃圾可以判你坐監幾星期、法官喜歡嘅,即使毆打執法人員可以判守行為或者社會服務令、甚至可以話犯事果個年紀輕,要俾機會佢(再犯事)!唉,呢個完全唔係我認識嘅香港!

好彩我免疫做陪審團咋,否則我一定激死!

回應 (3)
我要發表
2016/06/19 11:18:00 回覆

工作關係,食唔少!

383383
383383 2016/06/19 09:26:11 回覆

係呢?你食過蒼蠅嗎?

哈…我就未食過啦!

雖然,以前做地盤時,第一次去那臨時飯堂,見到滿檯都是黑色的豆豉,一坐下,豆豉都飛走了。

哈…都未食過蒼蠅啊!

383383
383383 2016/06/18 11:47:49 回覆

哈…

我成日都話:

法院旁的法律女神,綁著雙眼,並不是一視用仁,而是,無眼睇的啦!

香港的法治,越來越人治味道了;判一單案,很在乎法官是誰…

哈…

當法官不再中立,就會有很多利物浦的案例發生,笑都笑死…

user