全城「公投」

2016/06/19 11:00:44 網誌分類: 生活
19 Jun

一覺醒來,原來今日是父親節,先祝各位網友父親節快樂,身體健康!

父親節響幾十年前經已與我無關,今年開始,母親節都唔駛慶祝!反正我過年如過日,咩嘢節日對我來說都係無關痛癢。母親在生時,佢唔喜歡煮飯,我又因為上班煮唔倒飯,所以晚飯十居其九響街外食,所以過節與否都無咩嘢特別;特別咪係食得街外飯多,吃出個病來囉!可能因為咁,我喜歡「自煮」,呢幾年既減左磅、驗身報告亦開始回復正常。

「飯民」咪好鍾意「公投」嘅,依家我都希望就呢幾年發生響香港嘅事,進行全城「公投」;雖然結果影響唔倒政府施政,但係豈馬香港人可以用自己一票,表達對政府、對政棍、對土豪劣紳、退休/現任高官表達不滿吖!

「公投」議題:

一. 你認為「貪湯」、「貪曾」是否罪證確鑿?

二. 你認同廉署將佢地放生嗎?

三. 你認為高官/退休高官知法、犯法是否應該罪加一等?(唔係淨係好似「飯民」咁叫佢地下台就算)

四. 你認同退休高官對在任時所犯過錯無需負上刑責嗎?

五. 就「垃圾會議員」動不動「拉布」、缺席引致流會,應否實施扣薪制度?(這些「垃圾」是不斷浪費緊納稅人嘅錢)

六. 就「垃圾會議員」收取外國「黑金」進行亂港活動(不是運動),應否強烈譴  責?(理論上梗係入之以罪啦!但係呢個無用嘅政府又唔敢郁佢地)

七. 法官審案量刑,一般以過去判例為依歸(即是同等罪、同樣刑罰);但係依家嘅法官,喜歡點判就點判,市民真係無所適從(回復咸豐年代:人治社會)!既然如此,應否將判刑寫清寫楚,免法官有無限酌情權?

........................................各位有興趣嘅,都可以加多啲議題架,一於集思廣益啦!

不過,既然做咩嘢都冇用,不如用自己一票,響九月踢走上面提及果啲人?

回應 (0)
我要發表
user