一於做「龜公」啦!

2016/08/20 09:53:18 網誌分類: 政治
20 Aug

主張「戀殖歸英」的「港獨」,無視歷史事實,謬言香港應重歸英國統治,如今英國駐港澳總領事明言「落閘」拒接收,呢班歸英黨瘀爆,咎由自取。

 

英國駐港澳總領事吳若蘭(Caroline Wilson)昨日在facebook直播指出,英國不會收回香港,香港明確屬於中國。過去20年,「一國兩制」整體運作得非常好(incredibly well)。即使出現不少挑戰,但相信中央及香港能夠克服,香港可以繼續繁榮發展。

 

即將卸任的吳若蘭回應「英國會否收回香港」的問題,她開宗明義指出:「No, UK will not take back Hong Kong.(不,英國不會收回香港)

 

吳若蘭1 

 

 

吳若蘭的主張無疑與歸英黨畫清界線,歸英黨何必再自取其辱「死纏爛打」要英國接收。

 

「港獨」份子一直抹黑「一國兩制」,要把香港從中國分裂出去,希望吳若蘭的話能摑醒他們。如果歸英黨仍然到英國「告洋狀」,最終只會讓全世界看扁。

 

做人要有腰骨,唔喜歡香港大可以離開,何必下下抺黑歪曲歷史搞衰香港。依家英國駐港澳總領事明言唔收回香港,唔該你哋班港獨醒下啦,唔好再發啲無厘頭嘅白日夢!

 

「歸英」、「歸美」?冇行架啦!俾舊錢吊住你條龜命就可以,連自己國家都可以背叛嘅垃圾,第日一樣可以背叛新主嘅啫!所以,你地邊度都唔駛去,祇可以「龜公」。

 

回應 (2)
我要發表
2016/08/20 16:47:54 回覆

能出賣自已國家的人點會有人信!

383383
383383 2016/08/20 10:23:06 回覆

哈…

唔止唔會收回香港。

更加唔會,收留那些戀英狂。

user