變----是否通?

2016/08/29 09:31:32 網誌分類: 生活
29 Aug

香港經濟有幾差?睇吓零售業嘅公司業績就知啦!我屋企樓下間「卓悅」都結業啦(佢寫係搬遷,但冇寫搬去邊),想當年,佢用廿幾萬月租租下該鋪;如果問我,我寧願係「阿莎」執好過:一來佢較近、二來佢大得嚟仲賣埋零食!「阿莎」我極少幫趁,佢嘅存在好似係為左自由人多啲!

我家樓下以前有間「八方雲集」,食餃子及台灣牛肉麵。我經常幫趁,佢門口亦經常排大隊!但年多前,佢結左業,估計係因租金上升問題。其後我得知佢在紅磡灣中心再開鋪,那裡地方較寬敞,但離我家亦較遠,雖然我差不多每天經過,但不知何故,就是沒有光顧的衝動!

上星期六中午時份行過,忽然間好想食牛肉麵,於是行左入去----當時十檯九空:午飯時間喎!星期六喎!真係有點奇。

睇真啲:原來依家改左以快餐廳形式經營---自助買餐、自己拎餐。

原本都冇咩嘢所謂,兩間「大」記、MX都係咁啦!我地呢啲窮人,捧慣架啦!

不過....原來佢地依家轉左用紙杯碟(兩間「大」記同MX都祇係用膠碟啫);原本呢樣嘢都唔係問題,但係牛肉麵加埋湯有一定重量,所以依然用番瓦碗,其他一律轉用紙杯碟。

問題來了,因為要自己捧餐,果碗麵好重,但係果個盛盆則好輕,有點上重下輕的感覺----嘩!我都覺得重(其實係危險),如果小朋友/長者(我都係)點拎?

依家兩間「大」記如果顧客有要求,都可以將食物捧給客人。兩間「大」記食物貴過茶餐廳,早應提供捧餐服務啦!但係「八方雲集」我當時祇見兩位職員,一位負責收銀、一位負責整餐,仲邊有人可以代勞?

曾經有開餐廳的朋友因為請唔倒洗碗而結業。此店改用紙杯碟以慳番洗碗人手本無可厚非,自助亦無可厚非(因為港人經已習慣),但係環顧響用餐時間,此店竟然門可羅雀,是否有問題?我試過後,肯定同食物質素無關。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/29 16:25:49 回覆

班年輕人如願得嘗,令到香港市面蕭條,咁又點呢?

他們畢業後,前景又係咪好左呢?

攪到多野,為左乜呢?出風頭?後果呢?

 

user