「滴滴仔」入住領事館?

2016/09/14 07:28:43 網誌分類: 時事
14 Sep

我份人最討厭運動,要減肥我寧願食少啲。運動之中連兵乓球都唔識打!以前有人叫我打兵乓球,我會答:我淨係識打「滴滴仔」。哈哈!真係估唔到我依家打「滴滴仔」打到出神入化喎!

早兩日我建議「滴滴仔」入住「拘留所」或「水飯房」,我以為我好有創意架!原來有人仲叻:建議佢入住「領事館」!

唔係我潑冷水:入住「領事館」係唔可行架!佢作果個理由同政治迫害無關喎。不過,可能點醒左佢:反正佢依家日日想上頭條,話唔定下次會講佢俾人政治迫害都唔定。

如果我係領事,我都唔會批准佢入住啦!即使佢真係我養嘅二五狗----呢啲野,好話唔好聽:俾人知都唔好俾人見吖馬!二五仔揚左出嚟,對佢同個主人都冇好處!

剛出爐嘅「東周」報導:「滴滴仔」口口聲話俾鄉事人恐嚇,而實際上佢今次多個選區都係因鄉事票人多而勝出!

黑社會都有幾個堂口,鄉事派都一樣!咁今期警方咪即係幫「滴滴仔」打壓與佢對敵嘅鄉事派、助紂為虐?難怪佢要咁高調咯,咁先至同俾票佢果邊有交待吖馬。

拿!以上所講嘅嘢,純粹係就所得各方資料加上個人分析咋---如有雷同,實屬巧合!

回應 (0)
我要發表
user