木水火
木水火
木水火

製作半小時節目 港台要多少錢?

2016/09/25 23:00:01 網誌分類: 新聞道德及傳媒誠信破產
25 Sep

但一個23分鐘3個主持嘅節目,竟然要5個編導、1個導播、另外1個監製共10人。如果拆開嚟講,23分鐘節目,5個編導,1個導播,平均即係每人負責4分鐘工作。一個星期出4分鐘貨仔,你話辛苦唔辛苦死港台啲公務員呢? {#icono0_17}

製作半小時節目──TVB用10人BBC用22人
港台要43至52人 只因香港納稅人

   宣郅仁

   2016年09月25日 13:00

20160925-yanblog-fb-001

老宣話晒都是半個傳媒人,最近同幾個港台中人茶聚,個個都話做到死死下,老宣問:「真耶!」肥強話,班高層只是出把口,啲細嘅重唔做到嘔?

兼職的黑腳插口話係電視部做仲死,因為得閒嘅全部係高層,所以做嘢好官僚,啲細嘅咪做到死曪。最慘仲係做兼職果班,好似剪片嘅明明剪好哂,但上頭位位都要話事,由中到高層每一個人睇完都要改一下,咁先叫有做到嘢喎。

  高層太得閒 中層洗腳唔抹腳

結果招呼一個上層最少搞多兩三個鐘。無他嘅,因為太多得閒老細級。兼職的因以日薪計鐘,導演、監製話之你,超時港台畀錢。其實工作時間長同改片冇問題,不過每次只是改一兩個畫面或者少半段音樂,改來又改番去,最後只是改少少,為改而改簡直悶死你,坐到腰骨痛,不過為兩餐唯有死忍。

花酒明就話,我哋都要等老細話OK,先至出得街,有乜辦法啫!

大哥雄不忿咁話,港台做一個節目其實都要用成村人。

我問有冇咁誇張?雄哥叫老宣自己睇下。

  港台平均每人負責4分鐘工作

老宣不信,馬上用隨身的平板手機上網,搵到今年7月16日發佈的《頭條新聞》,呢個節目咁屎我冇心機睇,只是去片尾睇下。嘩!發現一個只是得幾個廠景,老、中、青3位主持,加埋一些視訊效果的節目,竟然工作人員出credit都43人。

再睇番上幾集更加要52人。做一個咁嘅節目都要超大製作?兩集比較,減了一些後期工作人員,好似廠景攝影同燈光等等。但一個23分鐘3個主持嘅節目,竟然要5個編導、1個導播、另外1個監製共10人。如果拆開嚟講,23分鐘節目,5個編導,1個導播,平均即係每人負責4分鐘工作。一個星期出4分鐘貨仔,你話辛苦唔辛苦死港台啲公務員呢?

港台係咁啫,比對其他唔係用納稅人血汗錢嘅電視台又如何?

無綫電視今年8月26日發佈的《星期五檔案》,同樣是半小時節目,一共是得10個人做。記者、編輯是同一人,監製做埋旁述,剪接1人。港台用多四倍人,仲喺節目中採用了不少其他電視台的新聞片。

  港台公務員必屬完美型人格

大家又八下英國BBC如何。他們拍一個資訊節目,好似最近的《Britain And Europe For Richer Or Poorer》仲係1小時節目,人手用22人。即使出差去到北韓拍的1小時節目,連當地工作人員都是14人。港台只是做一個低俗的罵罵政府節目,竟然要用多幾倍人手?

有人話心理學上將人的性格分為四種:活潑型、力量型、完美型、和平型。咁港台班公務員一定是完美型!公營電視台用政府錢同私營的真是有天壤之別,連BBC都要甘拜下風。

內地上世紀有句口號「人多好辦事」,今天竟然由香港電台電視部接了棒……你話我哋納稅人的錢花得冤唔冤枉?

   原圖:

   http://kenshin.hk/2007/12/31/電台直播初體驗/

   http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/headliner&d=2016-07-16&p=857&e=344341&m=episode


 

   製作半小時節目──TVB用10人BBC用22人港台要43至52人 只因香港納稅人錢多?

  http://hkgpao.com/2016/09/製作半小時節目──TVB用10人BBC用22人港台要43至52人 只因香港納稅人錢多?

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/09/26 10:29:43 回覆

講台乜都自主,錢由正苦出,即是由市民出。當然,要用盡佢啦!

年尾無花紅分,咪十個人,做兩個人的工作,補償一下囉,以便放工後,仍有精力找外快嘛…

user