一於攪「佔港」慶祝大會啦!

2016/09/26 08:40:58 網誌分類: 生活
26 Sep

後日便是「佔中」兩周年,忽發奇想:果班嘢依家有幾個成左政壇新貴喎,會唔會趁機再「佔中」,攪個嘉年華慶祝呢吓?順便招募新兵...證明「違法」不單只冇罪、兼且可以一登龍門,聲價十倍添!

兩年前「佔中」,「正苦」唔多敢做嘢,依家多左幾條政壇「新棍」,「正苦」更加唔敢做嘢啦!唔係喎:唔做嘢、做咩嘢好呢?做鵪鶉囉!

兩年前,警察以為盡忠職守,執行職務係理所當然嘅;兩年以來,警方知道原來當時係自己攞苦嚟辛!如果歷史重演,你估警方會點處理呢?係我就蹺埋雙手!錯了,係我就一早辭職不幹咯:當差吾可以除暴安良,仲做?

想吓、想吓.....咁就瞓著左....

正當佢地攪緊嘉年華之際,「正苦」有人進場拘捕果幾條「棍」,話佢地冇簽「確認書」參選,所以要搣柴喎;有啲「棍」又因為簽左「確認書」而鼓吹「港毒」、可能又要搣柴喎.....

唉!好夢由來最易醒呀....

不過,如果佢地真係要攪嘅,就唔好淨係「佔中」咯,應該「佔港」。唔係咩?今次果班友響各區當選,證明好多人認同霸街、阻礙交通同攪喎香港經濟係啱架馬----咁就一於響果啲多人支持佢地嘅小區(睇吓票站嘅得票率咪知囉)攪「佔街」大會,順便收兵、籌款.....夜晚仲可以唔駛瞓街,入住新貴嘅「垃圾房」;霸得幾耐得幾耐(仲駛咩嘢收地起樓吖)...霸得廿年囉喎....一於將香港置之死地----置之死地先有生機吖馬!

「九龍西」呢區就唔駛啦,因為我住響度;而且呢區果個「白痴BB」係低票當選,仲係要犧牲左隻狗先免強夠票入選!證明呢區啲人係唔認同「佔中」架。

回應 (2)
我要發表
2016/09/27 09:45:10 回覆

我咁多年公務員生涯,廉潔自守,至今兩袖清風,捐無可捐;而且,捐俾佢地?我寧願掟落咸水海!

2016/09/26 12:49:34 回覆

瞓街賀特首選舉嘉年華會..預埋你..早D到..不見不散..記得帶多D錢去奉獻....

user