「垃圾會」群魔亂舞

2016/09/28 08:10:00 網誌分類: 時事
28 Sep

電視新聞講緊美國大選:我問姪女:如果選倒個男嘅,咁點?

 

姪女:唉!佢傻架。

 

我:咁你認為女果個好咩?

 

姪女:豈馬正常啲吖!

 

我:民主選舉,真係選左個傻嘅,都冇法子架!

 

姪女:根本都冇選擇---一係選個傻嘅、一係選個戇嘅!

 

香港「垃圾會」傻嘅、戇嘅都選晒咯!自作孽,將來點都冇得怨啦!

 

 

「垃圾會」還有不足1個月便開鑼,有班「垃圾」積極籌組辦事處班底,以應付未來4年的「垃圾會」工作,(首先咪爭「垃圾房」放垃圾囉)。以本土民主前線(本民前)梁天琦「Plan B」成功進入議會的青年新政(青政)梁頌恆近日同人密密斟,據聞一眾本民前核心成員,以及「港大幫」馮敬恩、王俊杰已答應幫忙,換言之,他們做了議員助理之後,除了用公帑出糧之外,還可以名正言順進出立法會,但他們均是衝擊常客,究竟入到立法會是搞事抑或做實事呢?大家要拭目以待嘞!(以後唔駛裡應外合,因為佢地一早收埋響「垃圾房」)

 

據了解,青政候任議員梁頌恆與游蕙禎將會共同聘用一批辦事處職員(呢啲咪叫做「為威喂」或者一人得道,雞犬升仙囉),主要來自本民前及港大。他們初步討論過,本民前發言人黃台仰會做傳媒聯絡,策略性退出本民前之後重新加入的李東昇會負責內務工作,至於梁天琦則負責「勾結外國勢力」,代表港獨人士參與外國研討會,這個助理都算是與別不同。至於港大學生會前會長馮敬恩、港大學苑前總編王俊杰就分別負責撰寫發言稿等工作。

 

雖然看似分工清楚,但各人是否可以恰如其分打好呢份工則是未知之數,例如黃台仰與梁天琦均有官司在身(佢地驚都未驚過,有案例你睇:最多都係判「社會服務令」;就算真係唔好彩判監,上訴後一樣冇事),隨時返返吓工就要去法庭,一旦法庭判他們入獄,辦事處就要另覓人手。

多得呢個「官」:

 

 

眾所周知,立法會是花公帑的,而有人說,其實青政是用份人工養住這班人先,當是報番本民前選舉時大力幫忙之恩,至於能否做到實事其實只是其次,亦有人分析,可以藉機會等青政與本民前增加合作機會,探討兩個組織合併可能。(呢班嘢咩野都唔識,好彩仲識得知思圖報)

 

不過,最令人擔心的是有人會利用議員助理之便搞事,正如社民連長毛梁國雄亦曾有助理「玩𨋢」阻礙議員返回議事廳,還差點導致流會,已經令人側目,真的難以想像這些衝擊常客進入立法會之後,會否變本加厲,衝擊議事廳,到時便難以收科。(哈哈!我等緊睇好戲架---「正苦」孤惜呢班嘢,抵佢架)

 

群魔亂舞:

 

回應 (0)
我要發表
user