律政強人

2016/09/29 07:44:49 網誌分類: 影視
29 Sep

「無線」果套「為食神探」草草播完,取而代之的是「律政強人」。姪女問:果套「為食神探」咁快播完?係咪腰斬架?

據我知,應該唔係腰斬嘅,但係套劇似係用嚟攝檔期多啲---起用冇演技嘅「翠如BB」、阮兆祥扮相猥瑣、小生馬明成個丑角咁,早收早著啦!

睇劇最緊要係頭果兩集,如果製造倒先聲奪人效果,觀眾便有興趣睇落去。姪女回港那晚做緊第七集,我地都覺得李佳芯係有線過檔嘅藝員中可塑性較高、亦較有演技的一位,其他....好似「數字男生」咁,唉!唔該佢唔好做幕前啦。

個人嚟講,我比較喜歡睇以律師同警匪作主題嘅劇,因為同我有關囉!高登仔指呢套劇有抄襲之嫌,不過抄唔緊要,最緊要識抄啫!依家啲粵曲咪一樣係你抄我、我抄你,咪睇吓邊個鋪排得首曲靚啲囉!

姪女慨嘆:「無線」咁多藝員,點解要搵埋「陳?琳」、「蔡??」、「翠??」呢啲演技欠奉嘅人拍劇?

好簡單啫,貪平囉!有好多人係以貌取人架馬。不過,佢地都算有貌咩?嘩,遲啲搵埋「粗口港姐」、「自封特首港姐」拍劇又有咩嘢奇?佢地老豆大把,唔駛錢都肯拍!

姪女再問:有好多藝員演技好好,點解唔搵?

更簡單啦!唔係自己友囉。你睇吓「數字先生」果個款,「無線」一樣安排工作俾佢,話之佢響個節目係可有可無、甚至有點阻掟!

莫講係「無線」咁大嘅機構,任何機構用人為親都......

嘘!講番套新劇。廖啟智同方中信都係外援,更係有實力啦。李佳芯響套劇暫時俾人感覺係一無是處---好似佢老豆劉丹話齋:如果間律師樓唔係你老豆我開嘅,你都幾難響度立足。

不過,我相信往後嘅發展應該係佢因為家庭環境變遷而改變,變成一位強勢律師!呢樣係我估嘅啫,如果唔係咁,個劇本可以點寫落去?

睇左七集,惟一感覺係:職場如戰場!辦公室政治無可避免,但係如果成個寫字樓都冇一個人可信,我寧願轉職囉!槍口唔係應該對外嘅咩?你接左單個案,隔離個同事(仲係上司)惟恐你打贏場官司,千方百計要攪破壞(唔單只佢一個喎!要夾埋其他人攪破壞),咁辛苦為咩?對住啲咁嘅人,真係揾倒錢都冇命享,你做埋我份咯!

回應 (0)
我要發表
user