時新快餐店

2016/10/11 15:30:25 網誌分類: 講飲講食
11 Oct

時新快餐店,標榜著:香港人的漢堡飽。

咁樣講法,自不然令人聯想到「老麥」---果啲擺到明係外國人嘅漢堡飽囉!

兩者有何分別?其實最主要嘅分別係果舊漢堡扒---此店用的是新鮮(佢咁講、我咁講啦)牛肉,口感較軟、汁多!

我上星期五朝同姪女食左個好豐富嘅早餐,中午根本唔肚餓!但係又唔想響放中午飯嘅時候去試,祇能提早或押後食;我晚餐早食,所以我地選擇早食,十二點多便去到,那時店內約半滿。

要試,梗係試出名果種啦!因為大家都唔餓,所以每人叫左個芝士漢堡同一杯凍飲,三十幾蚊一個人!事先講明,正常人係唔飽架(我地係唔正常嘅)。

試後感:個包好似較「老麥」細少少,質素一般!果舊漢堡扒一定好過「老麥」:汁多、鬆軟,亦唔會好似前者咁咸!店內寫明:有三種汁醬可供選擇!如果唔特別聲明,便會加入店鋪秘製汁醬。

漢堡扒上面白色那些便是秘製汁醬,個人覺得冇咩嘢特別,祇是冇「老麥」果種咁酸;果片芝士亦特別薄。

我果杯凍檸水真係好一般!檸檬唔新鮮、檸檬皮好乾。

食食吓見倒隔離有位學生食緊個雙層漢堡飽,姪女話:早知我地都食果個啦!

我:「我地都咁飽,你食得落咩?」果個漢堡飽咁細,真係要食雙層嘅先夠飽、口感亦較好,當然錢亦較多---都係多四蚊啫!依家牛肉咁貴,四蚊一片漢堡扒,OK啦!

既然係快餐店,當然亦有一般快餐店提供嘅食物啦:

此店頗隱蔽:響紅磡「大酒店」對面馬路,前面有兩間花店遮住!

我搬左嚟呢區都住左廿年,從未試過此店---基本上我唔係咁喜歡食漢堡飽!不過,姪女最喜歡上網搵「米芝蓮」推介食店,此店最近好多飲食節目都有推介,咁咪滿足吓佢嘅好奇心囉!

回應 (0)
我要發表
user