狗口講不出China!

2016/10/14 06:07:11 網誌分類: 時事
14 Oct

「垃圾會」開鑼之日,幾條新「廢棍」一早張揚會在宣誓時玩嘢,我都有啲期待架!講到尾,長毛同小丑果啲技倆真係睇到厭。雖然我都希望「垃圾會」可以正常運作(果個會一直燒緊纳税人啲銀兩架,嗚...嗚嗚),但係事與願違,有部份選民惟恐天下不亂,選左幾條好似「郁人」話齋:「咩X都唔識嘅」入去。惟有無奈等睇鬧劇囉!

果日咁啱我同「阿仔」一早定左北上開個唱,梗係唔會為左睇鬧劇而取消檔期架----佢地基本上係好事多「違」!回程時,在火車上睇倒新聞片段,慶幸我地冇取消個唱----果幾隻連小學雞都不如嘅嘢,仲幼稚過長毛之流,狗口講不出China-----编套連九流都不入嘅鬧劇!

依家啲大學生中英文都差就公認架啦!唔係我亂噏架,據我姪女講(衰衰地佢都係獵頭公司高層):依家香港嘅大機構都傾向唔請香港嘅大學畢業生,寧願請國內或東南亞嘅大學生,因為香港近呢十幾年畢業嘅大學生質素真係太差啦!

香港難得有份「垃圾會」筍工,唔駛學歷、有齊眼耳口鼻(可能冇都得)、心盲都做得!係隻「癡蜂」唔得啫---樣衰兼出世遲呀!既然有班「懞丙」選佢地入去,好心佢地就乖乖地啦;但係垌油埕始終都係...爛泥扶唔上壁。唉!我以為佢地諗咁耐,會諗倒啲出人意表嘅嘢添,原來....噓!

 

一見倒其中一個look,我還以為係睇緊新馬仔做「歡樂滿東華」唱緊「萬惡滛為首之乞食」添!潮流?潮佢個屁!我認為佢地頭帶藍花會更可觀---同一時間死....喎!

響「九西」見倒佢,都咪話唔驚!希望我時運高啦。

如果我係宣誓官,我會同佢地講:你地英語發音太差啦!反正係黃皮膚,唔好扮鬼佬啦!你地啲英語連外國人都聽唔明,唔該講番廣東話啦!

另一個「低低B」讀成Re-f**king of Chi na。我知佢出晒名係粗口爛舌(難得臭草有臭罌支持),但係呢啲英語非英語、廣東話非廣東話,代表咩嘢?即係佢地潛意識希望自己係外國人,可惜卻身為中國人,所以攪到自己非驢非馬----唔係人!

計我話:呢個「正苦」超低能!過往經已有人試過響宣誓時玩嘢,「垃圾會」俾佢Tick Two, 甚至Tick Three。但係「正苦」錯過一次,就應該吸取經驗,唔俾自己錯第二次!

今次(正苦)一早講明,宣誓時必須跟足原稿讀,不可加多或減少!既然一早講左,佢地仲要玩嘢,就應該立即取消佢地資格(同届吾准参選),重選!何解要俾佢地Tick Two?擺「垃圾會」主席上檯?我相信部份選左佢地嘅人,依家都好後悔:響「九西」,如果一定要響「低低B」同「郁人」作出取捨(油鑊、定火坑),我寧要後者!好與壞其實係對比:當有一個更衰嘅出現左,你就會覺得之前果個冇咁衰架啦!

青年新政兩名XX(我學佢地啫!佢地鍾意X吖馬)梁頌恆和游蕙禎在立法會宣誓的表現,令港人蒙羞。梁頌恆和游蕙禎用英語宣誓,並把The People’s Republic of China故意讀成The “Re-f**king" of 「支那」,然後向公眾解釋那是「鴨脷洲口音」。

請問:「鴨脷洲口音」即係咩嘢?咁啱,我好熟鴨脷洲喎!果區以前啲街坊多是漁民,佢係咪話俾人知:佢係漁民之後?「正苦」可以向漁民查證有冇佢地咁嘅發音?

 

如果佢地勉強解釋為鄉音,冇問題---佢地可以用中國唔同嘅方言宣誓,但一定要全段用同一種方言!我係「正苦」亦唔介意搵齊不同方言嘅人在現場翻譯。

 

唓!咪話左唔應該俾機會佢地Tick Two囉,仲諗咁多做咩?

 

一於叫佢地執包袱啦!全民投票决定都好喎:我相信香港選民,暫時都仲係正常人居多!

 

 

回應 (4)
我要發表
2016/10/17 17:04:56 回覆

冬妹:譴責有咩用?佢地面皮成呎厚,更不知羞恥為何物!

立 冬
立 冬 2016/10/17 16:59:53 回覆

今天鴨脷洲居民就登報強烈譴責他了.

2016/10/14 18:03:34 回覆

政府真無能,中央又唔出手!一於踢他們走!

winwon
winwon 2016/10/14 10:35:16 回覆

一於要佢地執包袱喇!

user