向梁主席進言

2016/10/24 07:26:54 網誌分類: 時事
24 Oct

梁主席:

你依家有冇慶幸當日流會呢?否則果兩隻「龜旦」今時今日經已正式成為「垃圾會議員」(雖然依家啲所謂議員都唔多受尊重!你睇吓「長毛」搭港鐵個款都明啦)

佢地今次去台灣唱衰香港(如果佢地有當自己係議員,理論上事前要通知「垃圾會」呢件事喎;如果佢地冇通知,咁就更加唔駛當佢地係,一於停薪等候法庭發落啦),與台獨班友裡應外合,仲可以話自己係香港「垃圾會」代表,死未?如果係咁,咪即係「香港垃圾會」支持「港獨」,咁行政長官係咪要解散「垃圾會」呀?

梁主席:過而能改呢樣嘢,唔啱啲「龜旦」用架!

一來:佢地死都唔會認錯---呢啲係現今年輕人嘅通病!雖然佢地係對年輕嘅「龜旦」,都經已病入膏肓咯;

二來:不單祇唔承認錯誤,最叻委過於人---咩嘢事都係人地迫成嘅!連鴨脷洲人都拉埋落水;

三來:年輕人死要面,唔肯當面認錯;但如果心裡裡明白自己做錯左嘢,會用行動糾正錯誤(唔再犯咪得囉)。不過,我講緊嘅係年輕人,對於啲唔係人嘅「龜旦」亦係唔適用嘅;

四來:即使唔糾正錯誤,都唔會再犯!問題都係果句:呢啲嘢祇啱人用,唔啱「龜旦」用架!所以佢地會一而再、再而三咁犯錯!死性不改

梁主席:果兩隻「龜旦」由未參選、到參左選、到唔好彩俾部份「損民」選左出嚟,整個個程處處顯示佢地一直響度「播毒」,一直冥頑不靈,你仲天真到認為佢地會轉死性咩?

眼有明顯卧蠶(註),根據相書(真係咁講架),呢啲係天生「滛」樣(好聽嘅就係桃花眼),引證左佢嘅「X野」論。因為呢啲嘢一日到黑滿腦子都離唔開果樣嘢。如果呢啲「龜旦」入左「垃圾會」,第日啲阿姊清潔「垃圾房」果陣就真係多嘢睇咯!
原本罪不及妻奴!不過,其中一隻「龜旦」話佢老豆好支持佢嘅「X野」論喎!咁真係冇法子----佢老豆如果冇講過嘅,可以企出嚟指正兼且同佢脫離關係架!否則第日可能要跟埋佢著草過台灣。
註:
卧蠶:臥蠶又稱子女宮。是指眼睛下方笑起來凸出的部分,看起來笑意盎然,非常迷人,又稱桃花眼。卧蠶不同眼袋,現今科學倡明,不少人透過整容製造「卧蠶」。哈哈!如果參選前先去整對「卧蠶」,會唔會令「損民」迷惘,投錯票呢吓?
回應 (0)
我要發表
user