熱烈祝賀梁、游「已完」履新!

2016/11/08 10:33:17 網誌分類: 時事
08 Nov

釋法一錘定音,梁游終於達成佢地嘅「已完」夢,全港市民真係為佢地熱烈歡呼---唔駛再做馬騮戲、唔駛再硬碰、唔駛慌仲有「毛婆」保護(因為佢自身難保)、唔駛驚冇地方、冇時間x嘢,以後唔駛開會、亦唔慌有人聘請,一日廿四小時都可x嘢!

今早食早餐,才留意倒「毛婆」果個「公文袋」條橫額(上面寫住:香港自決)忽然唔見左!真係快手。希望「正苦」一早影左相,繼續跟進啦!

我住響「九龍西」,補選已成定局。希望上次錯選「禎子」嘅「損民」覺悟,慎用手上一票;尋日遇見的年輕人,更加唔好浪費手上一票,吸取失敗經驗,重新思考。

除梁游外,以下果啲一朝得志、語無倫次者相信依家有得震、冇得瞓!連「毛婆」都驚,佢地唔驚有鬼!

14位非建制議員在首次會議宣誓時的「加料」方式
以上遊戲代價真高!
早前聽聞「禎子」同「老屍」都會遷居紅磡同一個屋苑(九西已完喎),呢啲係咪叫做物以類聚呢吓?而家發生左釋法呢件事,佢地會唔會冇鞋挽屐走呢?如果我時運低,同佢住同一屋苑,我咪日日要尊稱佢做「游已完」?再時運低見倒佢父母,咪要問吓:點解呢排唔見你地個女?佢去左X嘢呀?
「老屍」雖然在第二次宣誓時,正正經經讀出誓詞;但根據人大釋法,佢唔應該有tick two 機會,係大主席做錯決定,所以佢應該都做左「已完」。
不過,舊果批「飯民」,「正苦」縱容左佢地咁耐都冇行動,依家至嚟執行,相信有一定困難!
尋日中學同學聚會(又聚會?係囉,越嚟越密,由幾個月一次變一個月一次,依家兩星期一次),有同學感嘆何解「正苦」表現咁差?我同另一位同是退休公務員的同學意見是:多年前,「飯民」(當時是瞓街卿帶頭)要「正苦」瘦身,所以有好幾年「正苦」冇增聘人手,退休後的空缺亦不填補,變成有一段長時間真空期。即使若干年後重新招聘,訓練新人需時,所以現時很多高級公務員,是未有足夠經驗而升上去果個位。我成日都講:經驗係要累積嘅!即使你本身好醒,都要從失敗中吸取經驗;有些人錯完可以再錯(梁游便是最佳人版)、但好似我咁,同一個錯誤我唔會容許佢發生第二次!
高級公務員要不是經驗不足,響「新界東」選舉主任不接納梁天琦參選的同時,其他各區的選舉主任應互有共識,唔會放生左幾個,攪到依家咁嘅局面!當然,選舉事務處及民政事務總署亦難辭其咎!
回應 (2)
我要發表
2016/11/08 14:16:10 回覆

吾駛急,若然不報,時辰未到嗜!

383383
383383 2016/11/08 11:26:30 回覆

聽說,有人已經就老屍宣誓一事,入告法院。

根據釋法原則,釋法前,未上法庭的,算數。

釋法後再審的,一律要跟釋法後的指引。

即是,任何議員,如果釋法後,有人入告法院的話,全部跟釋法後的指引審決。

 

大家唔順邊位發誓加料的議員,要入告法庭就快手啦!哈…

user