唔知立法會秘書處做咩嘢架?

2016/11/19 10:10:25 網誌分類: 時事
19 Nov

報載:

青年新政游蕙禎及梁頌恆在宣誓風波的司法覆核案中,被裁定敗訴,議員資格遭取消,二人在立法會的辦公室,在高院判決後已即時被秘書處收回,他們亦需在今日下午5時前收拾個人物品,並交還由秘書處所提供的物品。(鏡頭前:我祇見佢地推走所有物資,唔見佢地交還物資!如果有的話,便是那間「垃圾房」囉!)

在今早10時許,只見港大學生會前會長馮敬恩、游梁的助理及搬運工人,出現在立法會10樓,相信他們是將游梁放在辦公室的剩餘物資搬走,游梁則未有現身(呢啲搬搬抬抬嘅嘢,梗係由低層次如「馮」之流做啦,人地要去X嘢呀)。

執走的物資包括兩部大型影印機、一部小型打印機、一部空氣淨化機,另有熨斗、雪櫃、鑊 及熱水煲,此外至少7個遊行示威用的大喇叭,甚至是大型鬆弛熊公仔,都統統帶離辦公室(我絕對有理由相信:呢啲全部係出公數買嘅物資!正常嚟講,咁多嘢都冇可能搬返屋企,一係租個迷你倉儲存、二係轉手賣番錢、三係搬去青政果個反中基地用。大家認為佢地會點處置呢)。在下午近5時半,保安證實所有(即係我估啱左啦:除左唔郁得嘅嘢,全部搬走)物品已被搬走。

立法會秘書處回應指,游蕙禎及梁頌恆已完成收拾物品及交還秘書處提供的物資(我好想知佢地交還左邊啲?就係果間房)。另外,行管會將於下星期四(24日)舉行特別會議,討論向二人收回酬金及營運資金的安排。 (如果幾日後可以計倒條數嘅,何解唔等多陣?雖知道財到光棍手,一去冇回頭!)

---------------------------------------------

其實佢地會被「禠奪」議席呢樣嘢,響人大釋法後,即使法庭未宣判,都有九成九,秘書處係咪應該一早準備好,計清楚佢地條數,有邊啲錢/物資要交還?

當然,其中有不少數已用於購買辦公室用品(唔知隻「鬆弛熊」係咪出公數呢),而經已駛左嘅錢,佢地會還嘅機會甚微(唔好又俾我估中吖!佢地到時一定話冇錢還,你咪申請要佢破產囉!除左「人格」,佢地仲有咩嘢產可破),咁響現階段係咪應該禁止佢地攞走呢啲物資,待秘書處計清楚那些屬私人物品才讓他們拿走?(依家結果係:如果佢地拎去反中基地用,跟住話冇得還;又或者拎去賣左佢,攞番筆錢跟住話冇錢還!咁佢地就雙重得益啦!)

其實佢地果兩間「垃圾房」(真係「垃圾房」嚟....佢地係「垃圾」就公認架啦!飲剩酒樽、薯片....仲唔係垃圾)又冇人等住用,根本無需要咁急要清理!就算補選勝出嘅議員(起馬都三個月後),亦未必肯用---咁唔「老泥」!咪俾兩個星期秘書處攪掂啲數先囉----不過,以現時秘書處嘅效率,可能一年都未攪得掂!如果話追倒幾多錢都好,由秘書處職員攤分,咁就聽日都攪得掂!重賞之下.......必有效率!

執走的物資包括影印機。(葉華英攝)
剩餘的物資由手推車載走。(葉華英攝)
大型鬆弛熊公仔亦被帶離辦公室。(陳亦瀅攝)
搬運工人將物資搬上貨車載走。(陳嘉順攝)
有搬運工人推走辦公椅。(溫國佳攝)
馮敬恩在立法會現身。(葉華英攝)

 

 

 

回應 (3)
我要發表
2016/11/19 14:11:40 回覆

佢有權上訴嘅,但应該冇可能得直,祇是久延殘喘,阻住个地球轉!

2016/11/19 13:47:39 回覆

游蕙禎及梁頌恆還在上訴,如牠們上訴時遇到個父母官照顧,比牠們繼續做富貴議員,立法會現在對牠們所做出的一切行為都變成無意義。

所以怪不得立法會、怪不得正苦..怪就怪那隻黃色父母官要比牠們上訴,令社會矛盾不斷.....

2016/11/19 12:35:04 回覆

狼鷹屬下嘅斑子,恕我粗俗講句,全部無X用!

user