「波波」榮膺史上最廢財爺

2018/02/26 06:43:52 網誌分類: 經濟
26 Feb

人生在世,有邊個唔想流芳百世吖,但係有幾多人做得到;退而求其次,咪遺臭萬年囉!總好過寂寂無名吖馬---有人真係咁諗架!仲越嚟越多人咁諗---果班寵物狗、果隻死肥佬、小丑、毛婆....嘩!十隻手指肯定數唔晒....咁多嘢入選,咪越嚟越唔值錢?

最新上榜果位竟然係「波波」,佢榮膺「香港歷史上最廢財爺」。

上星期六,約左三個「豬朋」新年第一場「竹戰。朝早煲定個「章魚連藕花生雞腳豬骨湯」等住俾人劏!結果不負眾望,得一位「豬朋」贏大錢,一個輸大錢、一個贏少少、一個執番身彩!平時我地抽水食飯,食完飯仲可以分番啲水,今次打破傳統,幾經努力才抽夠水食飯---唔駛再夾經已「阿彌吉蒂」!

「竹戰」期間,講開財爺會唔會派錢,一致公認佢應該派!呢啲係眾望所歸啫,除非財爺冇得留低,否則呢個祇係夢想。我份人要求唔高,諗住真係派咪得幾千咁大把,估唔到我幾位「豬朋」咁大貪--佢地認為應該每人派十萬銀---佢地嘅邏輯係澳門派左咁多年,加加埋埋十萬銀差不多;我告誡佢地:發夢冇咁早!

----------------------------- 

 

財政預算案將於周三發表,面對庫房水浸,盈餘隨時高達一千六百億元,加上過萬億元儲備,港府簡直肥到穿不下襪子,還富於民的呼聲亦一浪高於一浪,各政黨最近紛紛轉口風,要求財爺陳茂波派錢,可見民意彰彰明甚。

 

港府盈餘豐厚,主要受惠於賣地成績理想,但港府豬籠入水的同時,卻造成高地價、高樓價、高租金的「三高」死症,香港百物騰貴,民生維艱,很大原因是三高導致。港府既無力協助市民上樓,又無力壓抑樓價,推出的惠民扶貧措施不是關卡重重,就是受惠者稀,不論貧富現兜兜派錢,讓所有人甜一甜嘴巴,是港府最容易做到也是最公平的做法,陳茂波一味托手㬹,除了證明個性涼薄,亦反映他堅離地,不知民間疾苦。

 

最莫名其妙的是,高官動輒將投資未來當成不派錢的理由,其實兩者可以同時進行而互不牴觸,何以偏要將兩者置於對立面?何況當局所謂的投資未來,不外乎成立一個又一個「有得睇冇得食」的基金,除了明益金融界,根本無人受惠。

 

說到底,港產官僚向來嫌貧愛富,對基層苦況不屑一顧,政策只知向大財團傾斜。當初口響指摘鬍鬚曾是守財奴的陳茂波,竟然比前任還熱衷做鐵公雞,「史上最廢財爺」後繼有人,最苦還是小市民。

 

傳媒人 程萬里

 

 

回應 (0)
我要發表
user