喪普使用奸商計?

2018/03/31 17:12:59 網誌分類: 講人自講
31 Mar

 

黑仔當年唔知埞

踏入南海充硬淨

喪普表面裝獠牙

露出生蟲扶手柄

 

2016年當賓仔前大佬亞基奴取得海牙偽法庭判賓仔南海主將獲勝後、花家前大佬奧黑馬下令、派出兩個航母戰鬥群跑到南海也文也武、一心想嚇窒紅家。殊不知閘王有準備、召集了東北二海監隊會合南海監隊、亦準備數百架新形戰機和無人機、以配擁有航母殺手DF21導彈嘅二炮(今天的火箭軍)部隊、準備跟花軍在南海大打一場。當花軍太平洋總司令(架花混血兒)揩利斯聞到𤓓味時、便大驚失色、急速召回南海嘅兩大航母戰鬥群。從此揩利斯就視紅家為死敵了!

 

今日剛愎自用嘅花家大佬喪普就是唔信鏡、妄想迫使紅家接受不平等貿易條約、還要當眾撕毀花家跟紅家建交時所簽訂嘅約章、擺台島上賭桌作為跟閘王對賭嘅籌碼。喪普在三月十七日閘王連任紅家大佬時並無打電話向他祝賀、反而在次日沙鵝大佬灰熊京連任時打電話給他祝賀、刻意令閘王難看。事後喪普居然厚面皮到公開說花家與紅家關係非常良好、並吩咐才務總管冇腦欽至電給紅家財務總管柳鶴暗示可以有偈傾。假如紅家在講數期間稍為示弱、就會輸得更多。這就是奸商開天索價嘅一貫伎倆、所以紅家還價時要企硬、否則日後面前嘅唔止係「八家聯轟」咁簡單、到時紅家想唔做世界冤大頭都難。同白番打交道只能講實力和利益、絕不能講感情和道義、否則必定吃大虧。由其是在嗰壇喜歡玩「you’re fired」遊戲嘅喪普面前更加不得服軟。現在貿易戰只能算得上嘅餐前小食、冇腦欽到來講數旨在施壓。在未來兩個月內就會見到誰人手瓜硬。真正嘅貿易大戰是否打得成、就要睇花家街坊是否支持喪普。注於處理台島牌就認真要小心喇!如果紅家依喪普指揮棒起舞嘅話、輕則斷絕來往、重則就是開打。之但係、如果紅家真係攻上台島嘅話、就中正喪普嘅奸計了!理由係、喪普根本上冇能力在經濟和政治上壓倒紅家、惟有利用台島嘅犧牲來換取世界聯合議會、或是花家盟友集體制裁紅家。但喪普個節算盤是否打得響、那就要看看閘王嘅反制手段如何矣!

  

 

回應 (0)
我要發表
user