大和解係大跪低?

2018/04/18 13:35:31 網誌分類: 講人自講
18 Apr

 

息爭原來係跪低

頻頻蝕底確堪危

今日齋講無道理

原來法治已歸西

 

剛剛大和解又發功了!垃圾會嘅痕症管理委員會(痕管會)決定免去打包四人組欠下垃圾會一千二百萬両責項、只係求其追番四人購賣笨公室用品嘅支出就算數。嗱、在下並不是針對一姐堅持大和解、更無意指黃藍兩營私相授受、而係有點不明白、既然決定係由痕管會定下來、何解只係由黃營代表郭大俠單拖企出來交代、而藍方連一個代表都冇之嘛!講真、銀両呢家嘢公家大賬戶裡面多的是、區區千両銀子只係濕濕碎、討不討回並唔係問題。之但係、公家出爾反爾、就係極之嚴重嘅問題嚟。堂堂揸拂單位連原則都守唔緊、講過嘅話又唔算數、叫街坊以後點相信佢哋?之前嘅大放生、近日託詞拖延立家法、今日嘅大跪低、如此種種焉能服眾?家陣搞到亂講無罪、搗蛋有理、難怪街坊埋怨今日罪惡城已經到咗和尚打傘(無法無天)嘅地步啦!講開又講、家陣吓吓都係只有黃仔着而無其他人着、究竟算唔算係罪惡城全城被騎劫咗呢、吓?!公家原則何在?本城法治又何在?點解會有人權力大到無須向全城街坊作出合理交代、就一而再、再而三放棄對違法及搗亂社會安寧破壞者嘅追究?究竟罪惡城現在係法治抑或係人治嘅呢?古語有云:“賞不行,則賢者不可得而進也;罰不行,則不肖者不可得而退也。”今日罪惡城淪落到道理講唔通、惟有講陰功嘅地步、究竟是誰之過?

 

回應 (2)
我要發表
2018/04/19 15:21:47 回覆

有人手指拗出唔拗入。

2018/04/18 23:21:24 回覆

今日香江已名不符實了!好打得是對自已人打得!法治?算了吧!

user