Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

港鐵賀歲紀念車票 阿虫「虎年八達通」最好炒

2019/01/30 04:12:14 網誌分類: 生活
30 Jan
          Kelly一向有收藏習慣,豬年將至,港鐵送咗一套豬年紀念車票畀我,我緊係好好珍藏啦!講開紀念車票,小妹發現最「貴」嘅紀念車票,竟然係二○一○推出嘅阿虫「虎年八達通」八達通。

          當年八達通與本地著名水墨漫畫家阿虫合作推出「虎年八達通」, 印有阿虫所繪畫的老虎水墨畫作品。有傳當時「虎年八達通」一出,瞬間售清!Kelly都想買嚟收藏,但聽講炒價過千蚊,都係算了吧!

          講番豬年紀念車票,設計糅合兩位中西藝術家的畫作,係中國書畫家王嘉筆下嘅小豬,溫馴善良,而喺西方畫家Kate McLelland的眼中則是精靈可愛,透過車票帶出古代流傳「豬入門,百福臻」嘅吉祥寓意。呢兩款車票喺大年初一可以無限次乘搭港鐵,用完可留為紀念!

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user