則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

豈有此理

2008/04/09 02:28:07 網誌分類: 生活
09 Apr

  尋日極疲累,而老公又不回來吃飯,於是,我接完囡囡後,便與她到吉野家吃晚飯,剛巧想起囡囡考琴試在即,便順道往琴行book考試用的琴室來練習,誰知那個琴行職員給錯時間,我又沒有檢查,直到回家後,方才發現,於是今日便致電琴行,誰知日間的職員以不是她開單為由,著我遲一點打來,後來,那個開單的職員致電給我,仲好冇禮貌咁話我講錯比佢知,並說若要更改時間便要付二十元,真的太豈有此理,若是我講錯,莫講話一佰元我都會拿出來,但要我用二十元去彌補她的錯誤,是不是太離譜呢!於是,我告訴她,叫她的老闆來跟我說,於是,她便要我立即收線,因為她要打電話問老闆喎!

  下午六時,我接完囡囡後,便開始計時,算一下我要用多少時間才可以步行到琴行,當我們到達琴行時,已經是六時十五分,若我book六點到六點半,豈不是不見了十五分鐘,於是,我拿手錶給那職員看,並說不是要我來送錢給你們吧!另一個職員立即說,老闆已說會免手續費給我改時間,怎料,改完時間後,那個做錯事又唔認的職員回應我一句:都唔知邊個啱邊個錯!

  其實,誰是誰非已經好清楚,我booking時已講明我囡囡六點才放補習,怎料她竟說那就book七點,但我說大晏了,就book六點半到七點啦!沒料到這個職員竟然落錯時間,而我亦因為太大意,沒有再仔細檢查清楚,便離開了!要不是囡囡五月要考琴試,我真的不願再踏足這琴行!

回應 (17)
我要發表
2008/04/11 14:11:16 回覆
計我話應該去〝消費者委員會〞投訴呢間琴行服務態度嘛........
2008/04/10 11:55:14 回覆

 Candy,

無為勞氣 , 算是學到一個教訓;

永遠不再去那琴行!

2008/04/10 00:20:10 回覆

  算數吧,正如有緣人話齋人哋唔認數都冇計, 有些人就是這樣的了,明明是自己出錯,不認錯就算,還推說是其他人錯.

 

2008/04/09 22:28:50 回覆
這次就算了吧
淺雪
淺雪 2008/04/09 21:29:01 回覆
別勞氣,,唔值得,
2008/04/09 18:09:38 回覆
大家為人父母的,都會用盡自己的能力去給子女最好的,其實唔知大家有冇做番一個保障比各位的子女,對bb來說醫療保障對他們或你地自己都好重要,因為bb有時唔小心整親或者撞到佢地係唔識講出黎,佢地唯一表達自己既方法,就係一直喊,父母見到自己既BB一直喊,特別係初為一父母既就會特別緊張,以為佢地既BB病,唔知佢地既BB仲咩事,會帶佢地去醫院CHECK,可能好少事,平則收你一千幾百,貴起上來收你一萬幾千,原本養住個BB財政都會比較緊張D,一時間拎一萬幾千出黎其實唔容易,其實0~4AGE既醫療保費係相當便宜,一年都2000蚊左右,一個月都係150~200蚊左右,非常便宜

講完醫療保障,就要講教育基金,小朋友咩都可以拖,讀書就冇得拖,因為當佢地18,19歲要讀大學既時候,要用到錢讀書,唔通唔比佢地讀咩?噤樣係冇可能,我見到如果冇做教育基金既父母,通常會將自己原本用黎退休既錢,比佢地仔女讀書,噤樣的確係好偉大,但係將來無晒退休金,日子點樣過,好多人會話,噤緊係等仔女養番我地啦,當然仔女孝順父母係天經地義既事,但係一個大學生,岩岩出黎做野,賺得果一萬幾千,自己用得黎都唔夠比屋企,就算佢真係噤孝順,你地都唔會忍心,佢地將D錢比晒屋企,自己一毫子都儲唔到,第時點算?所以教育基金係非常重要,而且計劃越早開始,供款會越低,希望大家盡早開始自己子女的教育基金

如果各位有咩問題或想要本產品資料

可以MAIL比我,Hombuilding@yahoo.com.hk

我冇話一定要大家買lee d產品,但係如果可以將理財既資訊或者概念,灌輸比大家,我就叫做左應該做既野,希望大家支持
2008/04/09 16:50:14 回覆
真的太豈有此理!!!!!
2008/04/09 16:36:49 回覆
今時今日,咁的服務態度..真的要OUT~
2008/04/09 16:32:11 回覆

唔駛嬲,呢種服務態度咁Out,若然佢老板唔炒佢,間琴行都比佢累死!

心之
心之 2008/04/09 15:41:26 回覆
如果係咁,考完之後,可以向考試局投訴,以免其不良服務影響到下一批考生。
2008/04/09 14:34:57 回覆
人地錯了不認數都冇計, 下次唯有自己小心看清楚啦 !
2008/04/09 14:12:33 回覆

是不是普通的琴行??
出名的那些應該較有保障的

2008/04/09 09:57:01 回覆

別勞氣 , 這樣只會氣壞自己啊 !

她的服務態度 , 相信她老闆和同事都心知肚明 , 到加薪水的日子 , 她便會知錯了 !

心之
心之 2008/04/09 09:39:25 回覆

服務態度真係唔多好喎。

如果囡囡考完後,不如換個另一間,無謂攞氣來受。

2008/04/09 09:30:16 回覆

莫生氣.....

人生就像一場戲....

......

......跟著念一遍吧    哈

2008/04/09 09:07:53 回覆

又是劉德華嗰句,今時今日咁嘅服務態度,係唔得 ge...

2008/04/09 08:07:27 回覆

唔好勞氣,下次看清楚 d 才走。

user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06