表面「大義凜然」實則狡詐陰險

2019/07/09 09:48:07 網誌分類: 時事
09 Jul

踐踏侮辱國旗、區旗事件尚有餘溫,激進人士又喺7月7日組織實施咗新嘅一輪示威遊行,再次不可避免咁同警方發生衝突,又如歷史重演一般繼續大肆抹黑警方、指責政府。呢班豎起追求「民主」、「自由」旗幟嘅激進人士,高聲宣傳話要用和平集會嘅方式嚟反映「理想信念」,實際上卻以大相徑庭嘅方式去表達佢哋嘅訴求。佢哋塞住耳朵唔聽政府嘅任何解釋,亦唔容許任何有異議嘅人發聲,佢哋以策劃暴動、抹黑政府、對抗警方等手段強行威脅政府滿足佢哋嘅無理要求。結合佢哋嘅所作所為,再睇睇佢哋嘅人生理想,真係覺得好可悲好好笑。

警方嘅克制忍讓無辦法令啲示威者冷靜、理性落嚟,卻換嚟佢哋嘅愈發膨脹瘋狂,咄咄逼人目無法紀為所欲為。佢哋無視警方嘅警告,霸佔道路、阻塞交通,嚴重擾亂市民嘅正常生活秩序,更恬不知恥咁宣稱遊行已經進行咗個幾月,啲民眾會理解佢哋。咁滑稽嘅言論都唔知係邊度得翻嚟嘅。佢哋用汽車設置障礙,阻攔警方車輛正常前行,又用傘陣等方式同警方對峙,造成異常緊張嘅對立氣氛,仲有組織啲無良嘅媒體去抹黑警方,扮曬無辜咁將所有責任推向香港警方。最令人激氣嘅係居然有人狙擊處理「6.12暴動事件」嘅警察指揮官……以上種種罪行都早已經同理性反映訴求相差甚遠,講一套做一套咪就係咁嘅樣咯。

如果真嘅係尋求民主自由,咁點解呢班人要毒打一名發表異議嘅老人,即使大家都知道呢個老人手無縛雞之力?如果真係和平集會,咁點解要製造傳播警察暴力執法嘅謠言,即使佢哋由始至終都表現出極大嘅克制同禮讓。如果真係為港為民甘願奉獻身家性命,咁點解對無意中拍到視頻嘅無辜人士濫用私刑,即使佢已經表現出極大嘅恐懼?如果真係理性反映訴求,咁點解要揚言發動18區嘅民眾進行更大規模嘅集會遊行,即使政府已經摞出最大嘅誠意尋求和平解決嘅辦法……呢啲反常嘅舉動令人不得不懷疑佢哋嘅真實意圖,不斷將事態擴大化係解決問題嘅辦法咩?

呢啲激進嘅示威者表面上大義凜然咁宣揚「自由」、「民主」,實則佢哋陰險狡詐、包藏禍心。事件發展到宜家咁嘅地步,可能本來就係佢哋想要達到嘅效果同結果,甚至乎期望搞出更大更亂嘅事出嚟。因為就事件開始裹時佢哋就攞出不達目的誓不罷休嘅氣勢出嚟,無視任何理性嘅聲音,咁完全係黨同伐異!

回應 (1)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/07/09 12:29:01 回覆

尾國佬落足本錢重槌出擊收買傻仔做嘢! 所謂民主民意是用錢買來的!

睇來是要對正義媒體及正義人仕實行滅聲行動, 

最後只剩陰毒邪惡媒體和毒人橫行霸盜亂作莽為, 任意胡作非為都不會有人譴責!

user