joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽1

2019/07/11 19:58:19 網誌分類: 隨想曲
11 Jul

喺[中文經典金典]入面,有一首西風鍾意到入心入肺嘅金曲推介比而家新一代聽,領略吓由盧國沾先生填寫嘅[每當變幻時]!呢首歌既然稱得上[經典]呢兩個字,除咗好聽嘅旋律外,詞入面嘅警世意境,豁達嘅情懷,透過男女感情,襯托陰晴更迭,將[變幻]闡釋得淋漓盡致:既無奈,卻是永恒!

就好似今日嘅你,唔同尋日嘅你!同樣哋,前一分鐘嘅你,唔同而家呢一分鐘嘅你!呢種所謂[唔同],喺因為被推移被替代而產生嘅種種變化!最大問題喺我哋對呢啲種種變化感到無能為力,極其量做到珍惜,但唔可以留住,因為變化咗就喺變化咗!種種變化,換嚟嘅只有開心或唔開心嘅記憶片段?

[變幻]是宇宙運行嘅法則,新嘅人事物取代舊有嘅喺必然。所謂[推陳出新];所謂[破舊立新];除咗有前瞻嘅目光,仲要有接受嘅量度,更要有犧牲嘅精神。對某啲成見要識得放下;對變幻所帶嚟嘅衝擊同埋副作用要識得容忍;對自己不利卻有益於後代要識得制衡。

想當年,第一條地鐵站動工時,帶比路面佈滿沙塵,交通到處擠塞,上下班上下課都被阻咗唔少時間,地舖生意受到嚴重影響。但喺當時面對諸多不便嘅市民,縱然有某部份不滿生活被打亂,冇話聚眾示威遊行,反而仍然默默耕耘緊守自己崗位,時至今日全港九新界滿佈地鐵支線。

當年種種不便不利不對不滿,經過默默耕耘,到咗而家全面變成有利,更帶比全港七百幾萬人上下班上下課快捷方便。當年我哋一班爺爺公公輩嘅承受力咁強大,冇理由身為佢哋嘅子子孫孫輩嘅承受力咁弱雞!?

[每當變幻時],我哋可能被逼接受一啲從未接受過,或自以為冇可能唔可以接受嘅全新人事物。其實,接受喺要有一定過硬條件同見地先至睇到人哋睇唔到嘅前景,忍到人哋忍唔到嘅犧牲同衝擊!何況,新一代比上兩代更有高等嘅教育程度,有乜可能及唔上上兩代?事在人為!!真正獅子山下精神孕育出嚟嘅香港新一代,一定會青出於藍而勝於藍,而且仲喺奉公守法謙恭有禮添!西風對你哋同妳哋有信心!!!

回應 (1)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/07/12 12:01:55 回覆

每當變幻時 好好聽!

user