joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽8

2019/07/19 18:00:06 網誌分類: 隨想曲
19 Jul

情枷愛鎖,婉約纏綿,締造幾多感人肺腑蕩氣廻腸又能千古傳誦嘅愛情故事!由初邂逅,到有觸電感覺,到彼此試探,到開始交往,到步入初戀,到轉入熱戀,到確立對方成為終身伴侶,到步入教堂,到成合法夫妻,到成家立室,到開枝散葉生仔生女,每一個階段有可能延續,亦有可能到某階段就斷咗。過去嘅山盟海誓,你儂我儂,變成諷刺;試過嘅郎情妾意,朝雲夕雨,剩得遺憾。

今日,西風推介一首由黃霑先生包辦曲同詞,由鄧麗君女士主唱嘅【忘記他】:忘記他,等於忘掉了一切,等於將方和向拋掉,遺失了自己..... 所謂[前事不忘,後事之師],人際間嘅感情世界喺好複雜!但喺一般嚟講,離唔開付出同接受;當付出時喺唔喺心甘情願?接受時有冇感恩珍惜?

有人認為舊嘅唔去,新嘅唔嚟!呢種睇法冇話啱定錯,重點在於變化嚟之前曾否珍惜?情感之所以能夠維繋,在於甘心付出而少計較少要求;相對地情感之所以產生惡變,在於唔再甘心付出而多計較多要求。凡此種種,癥結在於甘唔甘心,導致愛情故事嘅結局出現極端場面。

西風認為男女結交成情侶嘅過程當中,99%都喺show自己嘅優點長處好嘢,希望得到異性嘅認同;絶對唔會show自己嘅缺點短處衰嘢,驚住嚇親對方,則追求追逑就凍過雪水。不過,西風認為人能夠於交往時適當表露自己嘅唔好一面,對方如果能夠接納唔嫌棄下,先至稔下一步。否則,對方接受唔到自己嘅衰嘢,冇必要再進一步,如果唔喺好容易連普通朋友都做唔成!你話喺唔喺?

回應 (0)
我要發表
user