Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

7-SIGNATURE醒神美食 選擇多多實啱口味

2019/08/22 04:12:15 網誌分類: 生活
22 Aug
          一般人都好忙,難得享用一頓豐盛嘅美食。好在周圍梗有一間嘅7-Eleven幫到手,佢哋自家品牌7-SIGNATURE提供多款鮮食產品,今期特別推出多款自家品牌7-SIGNATURE新產品——吞拿魚包、朱古力白玉包、吉列蝦餅拼蛋沙律三文治、明太子沙津X玉子燒飯糰、醬爆牛肉配上海菜飯、鎮江骨配上海菜飯及泰式咖喱肉碎炒飯,同時帶來KOBITO X 7-SIGNATURE白桃啫喱忌廉泡芙、白桃忌廉瑞士卷及KYOTO LAIMANT波子汽水味雨滴啫喱,讓追求美食新意嘅顧客,可以無時無刻尋找到稱心滿意嘅美味驚喜。

          Kelly喜歡軟包三文治系列,佢採用100%日本麵粉,使用日式烘焙技術製成鬆軟富彈性的方包,是不少顧客的早餐選擇。今期更首次推出與日本7-Eleven同款的人氣雙拼三文治——吉列蝦餅拼蛋沙律三文治,一款三文治同時享受兩種滋味,一早食番份,人都精神啲。

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user