陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

預期與現實

2019/08/23 07:33:27 網誌分類: 經濟
23 Aug

週四美股個別發展,變化不大。杜指升49點,收報26252點,升幅0.2%;標普500指數微跌不足0.1%;納指跌0.4%

美股反覆,主要係週四至週六舉行世界矚目的全球央行年會,投資者等待有關貨幣政策的訊息及線索。特別是聯儲局主席鮑威爾會在今日早上(美國時間)發表演說。

市場對鮑威爾的講話尤其關注,除了這是他自7月儲聯局減息以來首次發表演說,在上日公開的7月議息會議記錄顯示,與會官員們決定減息0.25厘只係聯儲局貨幣政策路線的「中期周期調整」,往後的利息政策要視乎經濟表現。最近由於中美貿易關係惡化、全球經濟,特別是中國經濟持續走軟、美國10年期與2年期的國債收益率自2007年以來首次出現倒掛、HIS Markit昨日公布的美國8月製造業採購經理指數(PMI)只有49.9,係10年以來首次處於榮枯線之下,投資者都在憧憬鮑威爾今次的演講,會否符合市場期待的加快減息。看美國聯邦利率期貨最新交易數字,市預計聯儲局9月減息0.25厘的機會仍高達92%

有分析警告,鮑威爾現面對很大的壓力,他的言論隨時會為股市帶來重大衝擊。除了聯儲局內部對於減息多少,甚至是否應該減息都出現分歧,在7月的會議記錄中,有大部份官員同意減0.25厘,有兩名官員認為要減0.5厘,也有官員認為不應該減息的,更重要的是他一方面受到來自美國總統特朗普要減息的強大壓力,特朗普近期不斷向他轟炸,甚至認為美國應該再減息1厘;另一方面是美國經濟數字其實又不是真的很弱雞,美國7月零售銷售增幅高過預期,亦係3月以來最高;失業率接近49年以來最低,遠未足以讓他有很充份的理據去大幅減息。然而,正如很多經濟學家都認為,市場最希望聽到聯儲局「不惜一切代價」的來應對經濟衰退,但鮑威爾今次的演說,可能會讓市場失望。

Charles Schwab的固定資產分析師Kathy Jones就認為儘管市場期待鮑爾將發表更多鴿派言論,支持他們降息的希望。但鮑爾將不會這麼積極,而是更加平衡。CIBC 經濟學家Avery Shenfeld亦認為,聯儲局可能會在9月再減息0.25厘,但未來不可能持續大幅寬鬆貨幣政策。

大家小心期望太高,現實不似預期。

陸羽仁

回應 (87)
我要發表
Bigmomo
Bigmomo 2019/08/25 23:53:38 回覆
@...

鼠兄,睇得出你尊重別人意見,和而不同,希望大家多D理性!有不同意見唔系問題,黃,藍出發點都系為香港好,方式方法的分岐!

爆
2019/08/25 23:28:32 回覆

袋鼠兄,

實在非常非常佩服,我實在冇你你嘅耐力同書寫能力,我覺得你應該可以做張無忌,請受我一拜。

2019/08/25 23:15:57 回覆
@阿Tom_hk...
你仲未問有關警察家屬私穩之前,已經回應咗應該點處理。
好嘞,夜嘞,袋鼠就聽bigmomo講啦
大笨袋鼠 2019/08/25 21:57:39 回覆

順便一提,外國警察及抄牌佬,個個係有冧巴,但係唔會俾名你,呢樣係作為監警及私穩之間作出平衡。其實如果成立獨立調查委員會,調查執法人員有否濫暴同時,亦應該要探討如何埋執法人員及家屬私穩問題。

2019/08/25 23:03:50 回覆
@Bigmomo ...

或者今晚袋鼠寫嘅嘢,令到你有介心。 {#icono0_48}

其實袋鼠只係想攪清楚,三者綑綁一起是否普遍接受。

不過想深一層,其實黃絲呢邊都有一個不割蓆嘅前題

PS 真心愛國嘅,袋鼠係認同嘅,袋鼠寫咗好多年,你問小貓愛情觀啦

Bigmomo
Bigmomo 2019/08/25 22:33:15 回覆
@...

鼠兄,不如簡單答你,你咁問,所講果3點,我一定全部支持,雖然我不滿政府,但我都知你之后會問乜.

因為暴力一定會用再高的暴力去制止的.

再講會泥漿摔角了,適可而止.

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 22:26:59 回覆
@...

如果暴徒沒完沒了破壞,什至出現警員被拒絕進入商場,私人屋苑進行執法

唔認為係有雞先定蛋先有問題,一開始示威者已經單方面斷絕左「尊重程序

由第1點已經斷左,自然唔能夠到 2 及 3

當然你可以話係警方自己蠢唔揸正黎做

咁點樣繼續尊重程序公義嘅法治社會? 
連cctv都被破壞,警員愛襲合理開槍竟然比傳媒作新聞及扭曲
如果我只單方面批評警方,而對示威者未能拘捕

好聽D講,叫呢個「涉嫌參與暴動嘅示威者,若證據足夠被落案起訴,若果檢控成立由法官判刑,否則無罪釋放」
難聽d 叫無你符,玩灰色位
所謂 調查委員會根本不會成立,既單方面亦未能調查示威者,如何叫真相? 

程序被破壞,如何論法治?
連網絡都有警員起底,更再遠談,如何叫言論自由?

五大訴求  缺一不可,我諗係去催眠個班支持者,多過真係務實處理問題,真係當香港人傻 {#icons_dog9}

-----------------------------

你之前工作做什麼我不知道,只是入來看陸sir有冇回我問number

不過見到金曹,牛腩貓咪都不見了

2019/08/25 22:09:02 回覆
@其實...

今日雙方都暴力升級,但係呢一系列衝突嘅始作俑者,依然讓問題惡化落去

林鄭嘅態度,根本就係希望你哋繼續黃藍對罵,後生仔(警察)同後生仔(勇武示威者)對打,互相仇視,矛頭就唔再直指林鄭政府

不過民意翻盤嘅如意算盤,林鄭一路拒絕止蝕,每過一個星期,鑊鑊新鮮鑊鑊甘,呢度都係炒開股嘅巴打絲打,應該知呢啲死唔止蝕係大忌

2019/08/25 21:57:39 回覆

順便一提,外國警察及抄牌佬,個個係有冧巴,但係唔會俾名你,呢樣係作為監警及私穩之間作出平衡。其實如果成立獨立調查委員會,調查執法人員有否濫暴同時,亦應該要探討如何埋執法人員及家屬私穩問題。

2019/08/25 21:52:23 回覆
@阿Tom_hk...

首先問吓你,仲記唔記得袋鼠以前做邊行?一要袋鼠認真睇留言,袋鼠一定執著呢啲嘢

就舉例你講第二點回應 :『…暴徒、示威者有冇Number? 佢地會跟法例?…』

相對你好合理對袋鼠講:『我唔會否認警方過程有問題』,呢個先至係一個直接回應。另外,呢句高質過好多盲目撐警嘅人!

你認為勇武派示威者涉嫌犯法嘅行為,根本係另一回事,你可以另外質問。

大家只係講對家做過乜,唔直接接受對方詢問,根本唔可能搵到共同識,各有各講唔上身回應對方,所以袋鼠叫呢啲泥漿摔角

至於你講嘅暴徒,之前國務院發新聞稿,都係用緊激進示威者,人民日報係早幾日前先至用暴徒呢個字眼。袋鼠之前有同小貓心情觀解釋過,邊啲係中性字眼。好明顯你都係呢幾日先至睇留言,無跟進其他留言。

至於你問『如果你認為班暴徒無問題』,呢句唔似林鄭錄音機,真係一早答咗你,跟程序『涉嫌參與暴動嘅示威者,若證據足夠被落案起訴,若果檢控成立由法官判刑,否則無罪釋放

其實
其實 2019/08/25 21:07:07 回覆

藍絲們等到了,警察開槍了。

其實
其實 2019/08/25 20:58:54 回覆
@無知無畏...

所謂一念天堂,一念地獄,願意行多少步,就要看林鄭了。

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 20:33:21 回覆
@...

「以上全部跟本可以歸納一點,亦係整個逆權運動,講緊一個香港人核心價值,你仲支唔支持香港繼續尊重程序公義嘅法治社會?」

我一向支持對「程序公義嘅法治社會」咁做

我唔會否認警方過程有問題
如果你認為班暴徒無問題,咁我點講落去,當然完啦

仲泥漿摔角 {#icons_dog7}

2019/08/25 20:27:23 回覆
@阿Tom_hk...

不是嗎?理由、法律列晒出嚟,你試過可以搵到共識? {#icons_dog7}

我問最後嗰句又唔見你答。

2019/08/25 20:14:06 回覆
@Bigmomo ...

其實真係好希望可以無咁大規模衝突,藍黃可以揾到共識

襯呢個機會,不如袋鼠想問吓,你個人認為藍絲,將以下幾點分得開、定係綑綁一起?

  • 愛國
  • 支持港府、建制
  • 撐警執法(暫且不理武力是否適當)
阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 20:10:50 回覆
@...

玩泥漿摔角 {#icons_dog7}。。。。

ok 完

Bigmomo
Bigmomo 2019/08/25 20:01:28 回覆
@...

鼠兄,或者咁講,見ki 兄引用其它文章亦代表左佢認同其意見,至於連結404,我都一樣睇唔到,見唔到,相信佢都唔想,自問文筆确實不及鼠兄,支持引用其它文章亦算是一種表達吧,理性交換意見,相信你都認同.

另外,政府房屋政策完全失敗系深層次矛盾,一日唔解決,永無寧日.

2019/08/25 20:02:04 回覆
@阿Tom_hk...

第一警察係出糧嘅唔係義務
唔代表佢正常執法要比你衝擊,暴徒唔代表正確
言下之意,暴徒出黎破壞係義務,打人就係崇高?

  • 警察誓詞: 本人(姓名),謹以至誠作出宣言(或,謹向全能之主發誓),本人會竭誠依法為香港特別行政區政府效力為警務人員,遵從、支持及維護香港特別行政區的法律,以不畏懼、不徇私、不對他人懷惡意、不敵視他人及忠誠、努力的態度行使職權,執行職務,並且毫不懷疑地服從上級長官的一切合法命令。

第二如果蒙面就係錯,咁警察而家刀蒙面,咁係咪警察就係錯?警察由頭包到落尾,政府規例佢哋要露出警察編號,但係佢哋都唔跟法例,咁係咪全港警察都係錯?
暴徒、示威者有冇Number? 佢地會跟法例? 佢地出黎破壞會否對法例負責?
暴徒家人會受到欺凌 網上起底? 暴徒既人要求人跟法例?

  • 警察通例 20-03 在市民要求下披露身分 在不損害行動效率的情況下,人員於行使其法定權力時,在市民要求下應披露足以辨別其身分的個人資料。人員按要求表明身分後,應最低限度透露以下資料: 警員、警長、交通督導員及 高級交通督導員 警署警長 及以上職級 職級及警務處職員編號 職級及姓氏

https://www.police.gov.hk/info/doc/pgo/tc/Cpgo020.pdf

第三警察捉咗示威者之後毆打,係唔係跟法例?
暴徒,什至激進示威者又係合法?

  • 涉嫌參與暴動嘅示威者,若證據足夠被落案起訴,若果檢控成立由法官判刑,否則無罪釋放
  • 濫暴嘅警察,例如涉嫌响北區醫院對一名市民濫暴施刑嘅警察,若證據足夠被落案起訴,若果檢控成立由法官判刑,否則無罪釋放

……

其餘嘅真係唔得閒同你哋玩泥漿摔角(fact check同搵相關法例好花時間),以上全部跟本可以歸納一點,亦係整個逆權運動,講緊一個香港人核心價值,你仲支唔支持香港繼續專重程序公義嘅法治社會

2019/08/25 19:25:08 回覆
@Bigmomo ...

既然你點名,又抬埋牛腩貓咪借5舊水出嚟(袋鼠叫佢第二個名),袋鼠就回應吓

如果你真係有睇k-i嘅留言,9成9係cut and paste嘅轉帖,仲要個連結做唔好,一半係『404』;萬一你見到佢自己寫嘅嘢,多數係啲口號式,原由就完全係佢借用其他文章內容

所以所有對佢留言嘅回應,係針對原文嘅邏輯(或者係k-i 引述嘅『段章取義』 - 唔得吓吓都接去404,見佢抄嗰句就直接回佢嗰句),並無針對或挖苦佢個人

至於你所謂『挖苦』之說,或者你有無留意好多佢引述嘅段落,根本係萬能key,何來挖苦?

無知無畏
無知無畏 2019/08/25 19:11:56 回覆
@其實...

大部份香港人會接受?剩番小部份唔接受咁點先?不用多,20萬人夠小部份未?佢地係唔係一樣可以圍機場,塞馬路,阻地鐵先?點啊,佢地就無權利咁做?淨係和理非先有權搗亂?

其實
其實 2019/08/25 18:45:21 回覆

看來林鄭政府真的一再錯,首先希望強行通過送中條例,失敗後希望引蛇出洞,引誘破壞立法會,企圖增加反對聲音,最後加強警方武力,希望以暴制暴方式阻嚇示威者,解決的時機已盡失而這些措施現時顯然不發生作用。看來要解決的只有兩個選項,第一選擇應該是開真槍或者只要在街上聚集就拉,這些當然不希望發生,如果林鄭有足夠智慧又可以放下自身利益,正如佢所講唔希望見到香港玉石俱焚,他可自行辭職,撤回方案及成立獨立委員會,我相信只要這三項能夠實現,相信大部份和李飛的港人是會接受的。現在已不是誰對誰錯的關係了。

Li
Li 2019/08/25 15:33:30 回覆

警賊幪面: 方便打人

C民带罩: 驚人拉走

警賊家屬带罩: 壓力大到驚人

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 14:29:57 回覆
@爆...

多謝你勤告 {#icons_dog9} 我呢D投資好弱,當然只識問number

其實一次過覆唔到咁多,唯有用橫線分隔唔同來回應睇法

我相信呢個世界人人都各有長短 {#icons_cat9},人人都聰明既

只係眼睇既野未必一樣,但選擇側埋一邊,矮化另一樣野什至當無一回事,係咪合適就自行判斷

爆
2019/08/25 14:14:25 回覆
@阿Tom_hk...

定係你要扮到好清高既高人入黎批鬥?
來表揚你好聰明?

--------------
陸sir 係咪無再回應網誌了? {#icons_dog5}
問number 無回覆

我唔係好明你點解咁講,我冇話我自己好聰明,雖然我都幾聰明,又或者你由我講嘅說話睇得出我好聰明?謝謝嘻嘻但係呢度好多人都好聰明,唔係淨係得我一個喎?我奉勸你一句啦,我未見過有人問Number會賺錢,點解?因為人哋冇義務幫你賺錢。呢個係我嘅忠告,我希望你唔好話我又要表揚我自己好聰明啦

他
2019/08/25 13:49:29 回覆
@爆...

絕對同意

Bigmomo
Bigmomo 2019/08/25 13:47:08 回覆
@阿Tom_hk...

极為同意!

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 13:01:52 回覆
@其實...

其實等同向著一個人既頭黎打,都唔係一件好事,
只係外表上同殺傷力看出來,槍威力強

讓暴力漫延,不是正確方向,
不過只要雙方各執一詞都難解社會問題

所謂獨立調查委員會,什至真相委員會都係空中樓閣

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 12:56:11 回覆

第一警察係出糧嘅唔係義務
唔代表佢正常執法要比你衝擊,暴徒唔代表正確
言下之意,暴徒出黎破壞係義務,打人就係崇高?

第二如果蒙面就係錯,咁警察而家刀蒙面,咁係咪警察就係錯?警察由頭包到落尾,政府規例佢哋要露出警察編號,但係佢哋都唔跟法例,咁係咪全港警察都係錯?
暴徒、示威者有冇Number? 佢地會跟法例? 佢地出黎破壞會否對法例負責?
暴徒家人會受到欺凌 網上起底? 暴徒既人要求人跟法例?

第三警察捉咗示威者之後毆打,係唔係跟法例?
暴徒,什至激進示威者又係合法?

第四南師警察打人打到毆晒血嘅睇報紙完全睇到,王師有冇打人打到嘔晒血?睇下報紙啦不過唔好睇大公報喎,警察捉左人之後打到啲人斷骨子宮出血合理合法嗎?
其實講係咪大公報無意思,不論TVB, Now, Cable 都影到警察同暴徒各自打人
暴徒打人就合法?何必偏面盲罵
又歪理


第五如果你覺得破壞公物重要過人命,咁表示左你嘅人格本質。
其實更加表示左你人格本質,見到暴徒圍打人你都當話無,仲反問話公物定人物緊要,
你唔單止當暴徒打人係無一回事,什至更加當破壞一回事

完美示範

除非你認為你讀書入面學既內容,道理全都係錯,什至係廢
否則憑乜野用講法例,講法治什至人格本質作為理據

仲咁有意思去質疑另一方人格? 
又係將自己抬起所謂既道德高地

社會有病,係無得救,從根底裡社會變質,社會亦難言中立
但竟然有人當自己係唯一正確道路,真係匪而所思

其實
其實 2019/08/25 12:39:05 回覆

即使係任何政見做好,真的不能接受向着一個人的頭開槍

爆
2019/08/25 12:00:43 回覆
@無知無畏...

第一警察係出糧嘅唔係義務㗎

第二如果蒙面就係錯,咁警察而家刀蒙面,咁係咪警察就係錯?警察由頭包到落尾,政府規例佢哋要露出警察編號,但係佢哋都唔跟法例,咁係咪全港警察都係錯?

第三警察捉咗示威者之後毆打,係唔係跟法例?

第四南師警察打人打到毆晒血嘅睇報紙完全睇到,王師有冇打人打到嘔晒血?睇下報紙啦不過唔好睇大公報喎,警察捉左人之後打到啲人斷骨子宮出血合理合法嗎?

第五如果你覺得破壞公物重要過人命,咁表示左你嘅人格本質。

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2019/08/25 11:17:38 回覆

有人說有人拿菜刀,白衣人木棍是心底裡暴力,

是的,我非常同意,當人被情緒或仇恨遮蓋,理智被埋沒,真的做錯了

但圍打別人的頭就不是有攻擊性?
燒彈、掉磚,就覺得沒有問題?
那先自己最簡單用拖鞋或叫別人拳頭試自己一下

任由暴力而不割,看到暴力扮看不到不阻止不正視,盲撐
是同一樣的醜,心底同一樣的暴力,惺惺作態
社會更用良知去包裝,還有好高學歷,社會良才,真係虛偽
某些人仲想批鬥,但完全睇唔出做既野同呢類有咩關係
不難說香港無得救

難怪梁家傑他一句說暴力有時可以解決問題,香港的確有病。 

------------------------------------------------------------

社會風氣真係好有問題,呢個網誌又無標榜係一個權威高論
只係一個分享討論既平台,睇好睇錯都無人知,因為點都係馬後炮
連討論既野都要用批鬥形式,真係好好思考下
定係你要扮到好清高既高人入黎批鬥?
來表揚你好聰明?

--------------
陸sir 係咪無再回應網誌了? {#icons_dog5}
問number 無回覆

無知無畏
無知無畏 2019/08/25 11:07:29 回覆
@爆...

藍絲抓刀係出於個人內心的憤怒,係無需組織過的純個人感受的一種宣泄。無論方法是否正確,一人做事一人當,個個以真面目示人,表達個人的感受。唔似黃絲聯群結隊,蒙頭蒙面,如喪屍一樣暗地裡到處搞破壞;搞事就罵警察,出事就求警察,真唔怕羞家。

講人格?先定位自己的人格啦!

爆
2019/08/24 23:10:47 回覆

又有南屍抓住刀,藍屍們可否解釋一下點解揸刀楂棍的總是南師?唔見有王師揸刀?是否某程度上可以反映籃屍係啲乜嘢人格?乜嘢素質?

animal666
animal666 2019/08/24 20:31:10 回覆

RE

//

大笨袋鼠

大笨袋鼠 2019/08/24 12:19:27 回覆

「旁觀者…任由錯事一直做下去…粉身碎骨」

講緊香港土地及房屋政策?

//

講緊全世界印銀紙...

2028...

SIGH...

Bigmomo
Bigmomo 2019/08/24 19:56:36 回覆

Ki, 支持你繼續發聲,任何形式,這欄我睇左10幾年,一些挖苦説話,笑笑算了.

証明一下,我知之前有位牛腩貓咪,借5舊水的....

大笨袋鼠,鏡兄,我們雖然立場不一樣,亦同樣尊重你的發言,和而不同.

2019/08/24 17:59:00 回覆

港鐵已『撤回』串錯字印章嘅文件,補上正確副本

爆
2019/08/24 17:19:32 回覆

Ki你可能得返10幾年,唔想走出籠內,眷戀籠內嘅食物(你嘅資產),但係嗰班後生仲有5-70年,你叫佢哋點忍?

最重要嘅係就算一隻雀仔,佢都會飛出龍,追逐嚮往自由。唔通香港人連一隻雀仔都不如嗎?

爆
2019/08/24 16:22:44 回覆

我是覺得很悲哀,我估他他真的相信他所寫的東西是對的,而大陸培養成大部分人都是這樣。根本不知道自己活在籠內。 

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/08/24 13:14:34 回覆

黑期快樂差不多六舊 ..... {#iconb_625}

animal666
animal666 2019/08/24 13:14:28 回覆

我是見到k-i覺得惡心  {#iconb_228}

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/08/24 13:13:10 回覆

根本而家大陸畀咩佢都照用...

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/08/24 13:11:20 回覆

RE

//

大笨袋鼠

大笨袋鼠 2019/08/24 12:09:23 回覆

http://www.mtr.com.hk/archive/en/pdf/interim_injunction_order_20190823.pdf

响佢未刪除前,快睇吓有乜問題

//

Hight Court...

WTF...

2028...

SIGH...

2019/08/24 12:19:27 回覆

「旁觀者…任由錯事一直做下去…粉身碎骨」

講緊香港土地及房屋政策?

2019/08/24 12:09:23 回覆
其實
其實 2019/08/24 10:30:59 回覆
@其實...

如果話示威人士搞亂香港,令到香港做生意困難,而同時又話香港已被邊緣化,一文不值,這兩個論點其實是自相矛盾的。如果香港真的已被邊緣化,賺錢不容易,那麼所有商人應該移入中國,在中國裏邊賺錢,那邊沒有示威,也沒有反對聲音,理論上應該賺大錢的

爆
2019/08/24 10:11:36 回覆

嘩美國特朗普反應好快,即刻加返關稅

2019/08/24 09:12:19 回覆

袋鼠,周末愉快! {#iconb_25}

我的股票早已清倉,美股港股跌到底朝天都不關我事了。

不過可以等低位再建倉。

我是見到啲無聊人覺得惡心  {#iconb_228}

2019/08/24 08:59:26 回覆

2019-08-23

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

25,628.90 -623.34 (-2.37%)

前收市價 26,252.20
開市 26,134.20
成交量 364,263,518
今日波幅 25,507.18 - 26,320.29
52 週波幅 21,712.53 - 27,398.68
平均成交量 267,955,937
kathleen
kathleen 2019/08/24 07:58:10 回覆

袋鼠,you have a good weekend, too! {#iconb_524}

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。