珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

給認識與不認識的人

2019/12/28 10:30:47 網誌分類: 寫作
28 Dec

尋日做咗件都算幾大膽嘅事,可能會嚇親一啲朋友,就喺响我個 YOUTUBE 頻道,發表咗一段影片。 

但其實都冇乜大不了嘅,反正我呢份人,唔鍾意太高調,所以你地唔使旨意會响條片入面,見到我個嘜頭啦!至於點解要拍片,喺因為我有啲訊息,想傳達俾時下嘅 KOL,特別喺啲自稱藍營嘅 KOL。而既然對象喺 KOL,就當然要用返 KOL 嘅表達模式。 

個訊息本來好簡單,只喺希望佢地團結、OPEN MINDED、同放下門戶之見。不過我又改唔到自己果種長氣嘅陋習,結果前言後語,錄咗成 46 分鐘,都真喺幾長,要佢地見得到之餘,又有耐性睇哂嘅,可能都真喺幾渺茫。但我又唔想再錄過,ANYWAY,都喺果句,隨緣啦! 

【珍惜香港】首次發表!

 
影片嘅最後,我分享咗自己一篇舊回應裡面嘅其中一節。我覺得呢一節嘅內容,都幾啱呢個網站嘅作家同網友,就借此分享埋俾大家: 

「可能會有人以為,寫專欄很了不起。其實在我而言,寫專欄和寫回應,沒有多大分別,反正以前我亦寫過很長的回應,心態和寫專欄一樣。如果要說分別,或許是在於回應是回覆特定的人,專欄是寫給所有人吧。但這個定義在實際運作上是很糢糊的,因為回應不同私信,那是公開發言,全地球都看到。我和其他網友,都有不時借回應表達自己的理念、想法和理論,而這些訊息,會影響到這個世界上,你認識以及不認識的人。這些影響,其實和專欄的都是一樣,觸及到被回應者以外的人,只不過是姿態不同而已。久而久之,我們會和他們建立了一些關係,這是感情關係,並不是普通的關係。我們不能把網友,尤其是那些不認識的,視為一堆文字,呼之則來,揮之則去。因為他們是有血有肉的人,每一個背後,都有著不同的故事,而對我們也是有感情的。」 

參考連結:花園街獅子山精神長沙灣村 1975長沙灣村 1998支持警隊獨角腦殘萬花筒各界人士持份者陳怡龍心商場直播龍心剖白龍心與年輕人結語分享

回應 (0)
我要發表
user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只