TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【DSE地理】地理要補習?地理少人讀,攞星嘅就更少,想成為其中一個?

2020/06/04 10:36:56 網誌分類: 教育
04 Jun

又多字〜又多數字〜又多圖〜又多electives〜地理又係一科難搞嘅科......又多字〜又多數字〜又多圖〜又多electives〜咁究竟補地理可以點樣算、點搞、點入手呀媽咪 ?!?!?!睇下Tutor Circle尋補你咪知 ~

補keywords !

地理嘅DSE題嘅答案,Data-based同essay,真係有時會寫到長過萬里長城呀,不過長就未必攞足分嘅,事關地理卷好多事長題目都係睇keywords俾分,可能有時你睇翻老師改你啲卷,都會係個keyword側邊剔一剔,咁就係有1分所以補習記得補熟啲keywords〜搵導師幫手mark實個個範𤴆有咩字係一定要答到,咁就perfect池啦!

地理 補習

圖、圖、同圖!

相對起其他科,地理科要畫要記嘅圖更加多元化地圖啦〜板塊圖啦〜火山形成圖〜講到氣候個啲位,仲可能要棒形圖〜折線圖〜所以補習都好需要花啲時間去熟練畫圖嘅方式,例如記得落翻tag (e.g. 板塊名、單位),如果唔係呢啲咁careless嘅野就令到你扣下又一分、扣下又一分,咁就好唔抵了!

 

地理 補習

 

考勤力嘅科?

實不相暪,地理有部分都同中史一樣,唔係你大概明白個概念就足夠,而真係需要去花啲腦汁背書。例如係香港各種岩石嘅分佈啦〜各地工業發展嘅歷史〜同埋地理科有啲題目都可以非常貼近時事,例如問起個啲氣候災害,真係日日都變緊架嘛。所以勤力啲,補習個時做多啲可以train熟基本背書背到嘅野!有時間再睇多啲相關時事,就無甩拖啦!

 

完整版本:地理 補習
1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user