KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

蝴蝶效應(BUTTERFLY EFFECT)

2008/05/23 10:24:34 網誌分類: 科技
23 May

 

在科學上, 曾想用在天氣預測的渾沌原理(CHAOS, 研究的人想用數學微分方程式去計算未來的氣象, 但發覺每次計算, 只要起始條件(INITIAL CONDITION)差小小(小數後好多個位, 一樣死!), 結果就差天同地(即係冇得計啦!)!

於是就總結出一個比喻的說法, 即是在加勒比海(暗示好遙遠)的一隻蝴蝶拍一拍對翼!(暗示很細微的改變!)就可能引來日本東京一塲大風暴了o(暗示影響之深遠!)

很多朋友都想對人生未發生或已發生的事, 作一個預測, 或者想來一個解釋, 但如果認識到蝴諜效應的話o做人就會小心D, 或者化咗D, 因為有時一句無心快語, 或者一個眼神, 引來日後人生之變化可能一樣翻天覆地也!(防不勝防!又何必執着呢?)

正如今次四川大災難, 很多人生死命懸一線, 生死尚在一念之間, 豈非蝴蝶效應乎?(BUTTERFLY EFFECT

回應 (1)
我要發表
2008/05/23 19:54:31 回覆
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?