Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

土力處引入機械狗 勘測危險山坡

2021/04/12 04:12:17 網誌分類: 生活
12 Apr
          機械人融入日常生活,不再是科幻小說故事,而係新常態。發展局局長黃偉綸話,土木工程拓展署轄下嘅土力工程處早前舉辦岩土創新科技論壇,提供平台讓業界就岩土工程應用創新科技交流意見,由於疫情關係,以視像形式舉行,仍然吸引約一千名來自世界各地嘅科技人員、學者和業界人士參與,今次論壇分享如何應用創新科技,加強斜坡安全管埋,防治山泥傾瀉,原來香港已經引入機械狗,負責勘測危險山坡嘅任務。

          土力工程處副處長(港島)張秉業喺論壇介紹,處方最近引入由波士頓動力公司研發嘅機械狗,該公司嘅負責人介紹如何利用人工智能,「特訓」機械狗嘅活動能力,令佢懂得辨識四周環境,避開樹木及障礙物,深入山泥傾瀉災場或工程人員難以到達嘅環境,在崎嶇山坡或惡劣環境中完成勘測。機械狗身上配備了收集數據嘅儀器,配合5G傳送技術,能夠把現場拍攝得來的影像實時傳送,有助工程師分析數據,更快評估斜坡風險,制訂緩解措施。

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user