Shimba工作室
Shimba工作室
Shimba工作室

【開拓精彩人生下半場】Market Play By Uncle Ray

2021/06/04 04:15:16 網誌分類: 生活
04 Jun
         内地剛推出「三孩政策」鼓勵生肓,希望為社會提供年輕動力。事實上二戰後嬰兒潮出生嘅人口已漸漸踏入銀髮階段,不少國家及城市都着力令這羣擁有豐富人生經驗及廣闊人脈網絡嘅熟齡族繼續為社會服務。有國家會選擇延遲法定退休年齡,例如英國政府就取消咗 65 歲法定退休年齡、新加坡政府將法定退休年齡延長至 63 歲,而本港政府亦將文職公務員嘅退休年齡由 60 歲延長至 65 歲,以應付人口勞動力需要。年輕人渴望自主生活模式,希望成為斜槓族或創業去探索多元的事業路向,而坊間亦有不少團體可提供協助。若果年青長者想喺人生下半場朝這個方向發展的話,又可以點做呢?

        由基督教家庭服務中心主辦、香港賽馬會慈善信託基金捐助嘅「賽馬會 50+共創豐盛計劃」,係專為50歲或以上人士(50+)提供創業機會平台嘅計劃,提供包括專業培訓、營商指導及市場推廣指導等一站式初創支援。50+ 可以於創業過程中開拓創新思維,與志同道合嘅 50+ 組成團隊,一齊發揮個人專長同專業知識,用創新方法服務社會大眾;同時加強 50+ 與社會嘅聯繫,協助探索方向,為人生下半場帶來更多機遇同選擇。「賽馬會 50+ 共創豐盛計劃」更邀請來自不同界別嘅嘉賓,分享創業經驗、營運準備同人生下半場規劃。有興趣了解更多計劃詳情嘅朋友,記得瀏覽「50+ Startup Incubator Programme」 Facebook專頁喇!

        

        
  
回應 (0)
我要發表
user