Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

C朗用舊款華為手機

2021/09/25 04:12:14 網誌分類: 生活
25 Sep
          大家都知道著名球星C朗(Cristiano Ronaldo)有名車又有貴錶,佢近日開車去訓練時,有傳媒發現C朗唔係用最新型號嘅手機,而係疑似華為Mate 10或者Mate RS,兩款機都面世逾三年!C朗回歸曼聯不久,出門開車都要導航幫手,有英國媒體影到佢駕駛一部僅值二十五萬鎊的藍色賓利Flying Spur去訓練,後面跟住兩名保鏢駕駛Range Rover,但網民嘅焦點反而係佢軚盤支架上面嘅手機。不少人都討論到底係咩型號,有人認為係華為Mate系列嘅手機,有機會係Mate 10,或者係Mate RS,但依兩款機都唔係最新款,發佈至今都超碼三年。

          小妹去睇下C朗嘅社交平台,發現依部手機不時都出現,但都應該係同一部機,睇嚟C朗應該唔係追新機嘅人呀!

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user