Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 13個車站裝多53部 港鐵加風機 站站感清涼|Executive日記

2023/06/05 03:21:12 網誌分類: 生活
05 Jun
        最近天氣真係好熱,外出喺條街行一陣就滿頭大汗。為咗令站內溫度舒適,港鐵就迅速採取應對措施,昨日喺13個車站內額外加裝共53部風機,等乘客行經人流較多或冷氣唔夠嘅地方,都唔會覺得悶熱,真係好貼心!

港鐵話,近日天氣酷熱,雖然乘客達港鐵嗰陣,大部分時間都留喺列車裏面,但為咗提供舒適涼快嘅乘車環境,昨日就喺架空車站同埋人流較多嘅13個車站,包括荃灣站、葵興站、葵芳站、牛頭角站、九龍灣站、觀塘站、杏花邨站、柴灣站、鰂魚涌站、中環站、鑽石山站、旺角東站和九龍塘站,額外設置共53部風機,等站內維持舒適嘅溫度。

小妹昨日就路過荃灣站,雖然車上冷氣好足,一啲都唔覺得熱,不過落車轉乘,去到站內有啲人流較多嘅地方,溫度好似有啲上升。好彩港鐵特別擺多咗兩部風機喺度,有涼風吹出,行過都唔覺悶熱侷促,真係關懷乘客,抵讚!
Kelly Chu鰂魚涌站鰂魚涌站
荃灣站
 荃灣站 
  
回應 (0)
我要發表
user