木水火
木水火
木水火

高官外訪使費隨想

2024/03/13 13:00:00 網誌分類: 時事
13 Mar

笑看天下:高官外訪使費隨想

本報尋日踢爆特區政府呻窮,財赤嚴峻,庫房缺水,可是高官頻頻外訪卻照樣大花筒!本報指出,截至去年10月,整個問責團隊共外訪197次,當中147次係出訪內地,花費至少逾1,200萬元公帑。當然,為了做「超級聯繫人」嘅角色,擔當內地與國際嘅橋樑,任重道遠,外出使費難避免,之不過,有部門在外訪期間平均每人每日花逾4.5萬元公帑,喺庫房水緊下,外出使費係唔係可以慳啲?

一日使費逾4.5萬元,有議員都覺得「咁嘅成本有啲驚訝」,老朽此等蟻民,真係未見過大蛇屙尿,梗係唔明啲高官點花費,或許「要說好香港故事」,「小錢唔出,大錢唔入」,老朽亦好希望日花逾4.5萬元公帑嘅高官,能主動向公眾交代啲使費係用得其所,甚至用在刀刃上,並非大花筒!

老朽又喺同一版,發現有一則報道提到唔少官員喺外訪、出席公務活動期間,甚至日常工作,都會收到禮物,待遇各有不同,有人收到紅酒、紀念鈔票,亦有收到即食麵、螺頭,甚至迪士尼樂園魔雪奇緣世界嘅裝飾等。本港公務員隊伍整體上係廉潔高效,受到稱譽,而本港高官嘅薪酬待遇在世界上亦數一數二,「高薪養廉」大致上奏效,更何況香港「勝在有ICAC」。然而世事無絕對,人性好貪,高薪並不一定「養廉」,這,你懂的。

老朽讀《世說新語》,內有一段說東晉名臣陶侃,年輕時做過管理捕魚設施嘅員工。有一趟,佢託人帶咗罐鮓魚給母親,其母卻將那罐魚加封退回,還附信責備:「你替公家做事,攞咗公家嘅東西送回家來,這不會使我高興,只會讓我為你擔心着急。」陶侃之所以成為人民尊重嘅名臣,其母的家教,老朽希望為官者能細味之。

評論員 施友朋

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20240313-0313_00184_009/笑看天下:高官外訪使費隨想

回應 (0)
我要發表
user