阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

12月31日儲錢時期

2009/12/31 00:56:57 網誌分類: 未分類
31 Dec

  轉眼間已經一年,2009年大市急速回升,又到2009與2010年交替既日子,預計2010股市都應該幾大浪,國策勢成焦點。

  小弟係2009年主力短炒,短炒賺來再入一些高息股,如華能,再加入資源股中鋁。不過,暫時來看呢個策略係失敗左。因為現價遠較買入價為低。如華能5.19買,現價4.36左右。

  但在2010年小弟目標是買大型國企和派息不錯的股票,如建行,工行,SOHO中國也不錯,如有多餘錢再加入一些內需股,但目標暫時太遠。

  講番大市,由12月起,股市雖然指數冇大上落,但好多股票都跌得非常慘烈,只可以講句Oh My God 哈哈, 但有感恆指不如初時想像般有咁強既力度,所以大家都趁年尾儲下錢,有雙糧再儲,因為表面看恆指是淡勢,保守較好,如三大內銀插穿某些特別支持位而又深一點,可以考慮,從圖表睇,三隻內銀股下跌個勢非常靚,大家小心一點,雖則可能有反幅,但小心為妙,內銀和匯豐值博率現階段始終不足!

  當然,長遠而現,現價都ok,但臨近新一年,股市可能頭幾個月較反覆,即使入市就算有水位去賺,但可能飽食驚風散。

  祝大家新一年生生猛猛,最緊要健康!

  

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau