阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

[8月3日]散戶輸錢的必勝心法

2015/08/03 15:35:38 網誌分類: 未分類
03 Aug

Hello,我又回來,對上一次係5月13日,3個月左右恆指已經到左244XX左右跌得真係快..其實自5月之後一路都係短炒買對沖過日子。

眼見好多人都輸到喊的7月頭,但卻係賺錢最多最易的一星期,之後就好難了。

其實係整個2015年發展,由高到低都不過4個月之間,4個月之間股民就有一個180度轉變的財富轉移,我想講講一個見到的輸錢心態,包括我自己都要警剔一下。

 

  1. 止蝕  - 我諗呢個大家都明白的,但問題係應該咩時間做?
    我會用3部曲黎形容:

    第1部 當股價跌穿買入價,並再跌落去,係呢一刻一般都會比藉口自己無買錯,買得岩之類既說話,其實一般輸多過8%就唔理之後升定跌都態該走頭,當然一般都會堅持繼續持貨......

    第2部 股價再大幅下瀉,並同買入價有15%至20% 或更多既距離,係呢散戶終於都投降,佢會講出升返上去就走左之類既說話,無錯,係升返上去,但實際有冇咁筍,惡夢岩岩先開始,去到呢時候股價多數會跌穿心理關口,例如乜乜目標價,幾多蚊既整數之類,因為已經比大戶操控了你的心理。

    第3部 勁嚇人壞消息出爐,大市即時跌入恐慌階段,係呢散戶終於都知道要走人啦,佢會開始擔心自己會輸晒本金之類既諗法,有部份散戶會坐功好有力,但有部份會止蝕投降,去到呢一刻係咪真係見底反彈?呢一點有討論空間,要睇大環境係咪真係好,呢篇暫時唔討論,因為見底係要睇多項因素。

    總結 : 好多時候,99%散戶並唔知自已買既股票究竟價值如何,呢點是肯定的,所以簡單D講,你入場同賭錢無分別,就應該用賭錢心態去處理。
  2. 博反彈 - 呢一PART 無幾多部曲,就係散戶係無把握既情況下好鍾意入市博反彈,例如:RSI見超賣、跌左咁多入市博少少、到XX天線會彈、MACD 拗腰喎。 又係個句,係一D只願接受既訊息下,只見到岩自己睇既野,個人會特別興起。最後點?可能有一半成功一半坐艇。
  3. 明知山有虎偏向虎山行 - 有D儲左好多積蓄既新手/小散戶,佢地見到好低既時候佢地話呢個位開始投資,其實情況同1,2有相似,不過係一個惡劣形勢既環境進行,多數都係睇得巴菲特多變左巴菲特價值投資,最後,我就唔講了.....
  4. 貪平 - 散戶點解會成為弱者?當然錢唔夠多係因素,但更重要係心態,好多時,散戶好鍾意貪平買D 價錢平,佢可以買多D既股票,博佢一升可以賺多多即走,情況類似細價股,但有好多散戶亦套用係大股度,所以散戶好喜歡痴係弱勢股度,點解成日聽到個隻升到坐火箭,自己個隻郁都唔郁,因為絕大部份都買錯股,損失了時間。
主要諗到係呢幾樣,其實散戶仲有好多,但係只列出類似接近既原因,大市今日又大跌,往後係咪大升/大跌我唔加意見了,但在我看,熊市幾可肯定,除非有重大因素,散戶可以點做?當然現金為王啦,賭性太重,貪心都係散戶毛病(其實我都係)==。

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau