阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

1月13日 存款準備金

2010/01/13 00:29:31 網誌分類: 未分類
13 Jan

  今天(12日) 內地突然提高存款準備金0.5%,消息一出大為震動市場,明天是升是跌暫不知道,但只知美股現時下跌中。

  其實今年中國是調控一年係意料中事,所以突然加存款準備金冇壞,只要唔買野住就已經冇問題,承如之前幾篇網誌,都係盡可能現金和儲錢為主,內銀和匯豐等缺乏值博水平,只有投機成份,不宜沾手,但若果借存款準備金率借勢下調,如果下挫有點深度,大家都不妨一小注。始終內銀已經上升很多,現水平偏貴,阿爺要壓一壓,但經歷過金融海嘯,阿爺已經顯示出中國唔衰得,幾歹都托到底,未走出危機點都唔收水,但係阿爺亦唔希望俾人大炒特炒,所以2010年真係有調有保,難避免波動,大家都係小心一點炒,不妨見低小注一些實力股。 

  就小弟看來,若果此調整以內銀為中心,咁三大內銀,工中建穿破某些大位,如中行4元,工行6元,建行6.1左右,再等調深一會如中行3.5;工行5.7;建行5.8,不妨買些小。

  小弟是內銀粉絲,對於內銀比較留意,可能大家會嫌悶,但內銀其實平淡中帶到點樂趣。 另外,有傳中行要集資500億人民幣,相信真有其事,但只是普通事,不用擔心。

  小弟持有中行,中移動,中鋁,華能和中鐵ipo,以上內容只係小弟意見,沒有推介成份,亦非叫朋友們即刻買內銀,大家可以有時間觀察定d先。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau