阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

1月20日

2010/01/20 02:13:07 網誌分類: 未分類
20 Jan

  時間很快便到1月中,恆指今天先跌後突然由內銀帶領下回升200多點,成交有7百多億,下午買盤上升,確係有似轉好跡象,唯小弟仍然觀望等1月尾至農曆新年前才決定。

  愛股華能復牌,AH發新股集資,對於我黎講都唔太理會,只要唔係衰野都可以不理放埋一邊。中銀早前穿4元後立即上回4元樓上,其實整體內銀暫時都未算脫離危險,但發現內銀愈跌得急反彈力量都很強,應該跟恆指比重有關,所以我不敢對內銀豪氣般買入,何況小弟手持資金不多,不過現價都係覺得偏貴。

  內房股有消息消化之象,但快到農曆年,阿爺又可能有新政策小心。

  早前講過的上實,一直都圍繞39-42徘徊,上海已經不同往時,有上海市政府撐腰的上實不要看輕,業務重組後已變得很有防守性亦同時俱增長力量。

  小弟持有中行,中移,華能,中鋁,中鐵IPO,以上內容屬個人意見,非推介。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau