阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

2月17日 新年開市

2010/02/17 02:06:45 網誌分類: 未分類
17 Feb

  新年第一日開市,今日想先講華能,回顧2009年中國除了成功保8外,更加大力推動刺激經濟既政策,係08年恐慌既一年裡,除了風雪和金融風暴令中國既電力股大蝕錢,但係09年電力股回復番盈利,雖然2010年面對煤價仍然可能有上升既壓力,但相信仍然可以保持穩定既盈利。

  華能係國內大型主力發展火力發電國企,多年內都有穩定既派息,而且派息不錯,而且股價來來回回上落係某一個位,所以唔差得去邊,截至09年中既中期錄得番盈利,而且預告2009全年業績扭虧為盈,實在令不少支持者安心,預計今年又可以有穩定既利息,真係諗起都開心!

  華能股價係上年12月開始急挫未知原因何在,但在今年1月曾經低見4.1附近,實在返回海嘯時3.5的位置不遠,加上早已預告2009年業績有盈利,當時急挫確嚇親好多朋友,最近見係低位有整固現象,所以引起小弟注意。

  預計華能在2010年應該保持到2009年既水平,但同時相信盈利要有大增長應該冇咩機會,始終中國2010年面對不少隱憂,(如國內工業還未回復,國內工資水平亦提高,以華能作公用既股來說太被動,被周圍既因素牽著走)。

  但總括來說,華能貴為2009年國企成份股表現最差五大國企成份股之一,擁有此美譽實在得來不易,現時華能股價相信是合理,什至小弟覺得係值博的,始終物極真係必反。 

  今日開市,希望紅盤高收,祝大家虎年行大運,股市步步高升。

  小弟持有中移動,中國銀行,中國鋁業,華能,soho中國及中鐵

  以上係小弟意見,並沒有推介成份

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau