阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

3月18日

2010/03/18 12:20:31 網誌分類: 未分類
18 Mar

  小弟最近又忙得火滾,失去時間up date一下,大市最近從低位升上21000徘徊,形勢算不差,但睇番重磅股都係波幅上落,睇黎形勢都未會有大改變。

  先講番小弟持股,SOHO中國業績好並且派息不俗,並立即站穩4元樓上,既開心又傷心,因為小弟其實買夠。

  華能及中鋁從圖表上係漸漸明朗,並且係下星期公佈業績,華能相信會回復正軌,中鋁最壞時間亦應已過,慢慢來。

  中行一如以往,但出奇地最早公佈業績令我好奇怪,唔通真係要再集資?

  中移動入股浦發,開拓手機繳費發展一定有好處,希望拾回增長動力。

並冇推介成份

回應 (2)
我要發表
阿Tom_hk
阿Tom_hk 2010/03/25 23:50:16 回覆

Cream姐

好耐冇見啦 自從你係blog講再見都唔知點搵你

電股有排都冇運行,雖然我都咁諗,但從現價黎睇,我覺得最壞情況暫時應該過去左。

中移動增長的確不及之前,但手機既可發展性仍在,用現時黎睇,雖然唔係首選,但都不過不失,唔錯既。

不過我真係動搖過,考慮持股至有盈利後 再轉走去,因為見到內銀及內房機會比呢兩隻大好多。

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2010/03/24 23:50:32 回覆

Tom 兄

政策令電股有排都無運行,三分天下後我不相信中移動像過往的強。

Cream

user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau