關慧玲
關慧玲
關慧玲

魔力

2010/09/03 08:43:48 網誌分類: 生活
03 Sep
        這天,有裝修師傅來我家做點小工程,這個肌肉男非常孔武有力,一手便能把擺滿雜物的書枱整張推開,我猜,他應該可以一拳打爆玻璃。

        當他正在嚴肅地跟我討論冷氣機該怎樣修整,憤張的肌肉忽然一下子溶化,有點像卡通片中的IQ博士,由麻甩一秒鐘變靚仔,原來,他發現我家有貓。

        「嘩,啲貓好得意呀!」肌肉男彎低身,用另一把「可愛」聲線跟米米和紅豆說話,又扮貓自問自答起來:「熱唔熱呀你哋?梗係熱啦,我哋咁多毛毛。」米米和紅豆也交足戲,望着他喵喵叫。肌肉男跟我交流貓經,連眼神也溫柔起來。

        貓就是有這種魔力,能夠在剎那間,將鐵人溶化掉,而我,對這種貓之魔法樂此不疲。

        關慧玲

        
回應 (6)
我要發表
2010/09/05 09:02:44 回覆

我夏天都要穿【毛衣】。

2010/09/04 09:32:17 回覆

關小姐,

返屋企要摌貓屎, 夜晚要著貓睡衣, 要抱住隻白貓瞓覺~~ {#icons_cat7}

關慧玲
關慧玲 2010/09/04 00:13:12 回覆

CATCAT,

我都有睇,好記得那個殺人不眨眼的大佬,回家被貓抓卻不哼一聲,好好笑。

2010/09/03 16:52:08 回覆

pakma,

同意~同意~ {#icons_cat1}

2010/09/03 10:52:05 回覆

oh,又要讚下米米先,好叻仔呀,望鏡頭影相,真係好鬼鈡意佢架 {#icons_cat8}

養貓其實仲可以陶冶性情啦!訓練EQ、同埋耐性架!好多好處架!各位親愛的

貓奴同意嗎? {#icons_cat9}

2010/09/03 10:20:09 回覆

好似"What's Michael"入面啲情節, 其中講在外是殺人無數的黑幫大佬, 回家就是模範貓奴~~ {#icons_cat9}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}