阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

9月8日 從上海旅遊回來

2010/09/08 20:00:54 網誌分類: 未分類
08 Sep

  係上海遊完世博後,返黎真係累到好快訓著,總結整個行程,其實都幾好既。

  先從香港出發到步,第一時間就去左地鐵買上海既交通卡,不過係溝通上佢地有部份人講本地話,其實都唔係幾聽得明,唯有指手劃腳,浦東國際機場好大,係等入閘區就好似去左香港咁,不過明顯氣氛係冇香港咁好。

  之後乘地鐵去酒店,我入住既一間上海好似體育館咁既,上海大部份酒店都需要比按金,去旅行社或book酒店前真係要問清楚,唔係既話就好易hold左d錢。

  上海既天氣好靚,唯獨外灘既臭味相信係同胞既便溺所做成,建築好有古舊,以當年上海俾外國劃分後,特色既建築依舊保留。上海既治安亦都好安全,周圍都有警察同城管同交通警,不過盡量都唔好太夜出街。

  上海既野食幾平,大約係香港既一半,特別係包子,外灘區某幾間1蚊一個包大大個,好好味架!至於入世博方面,其實真係難怪咁少外國遊客,真係完全俾國內同胞包實晒,而且佢地d行為真係....失禮,總結世博會係真係需要俾人慢慢睇,但明顯中國同國內同胞就令到世博會好失色,要求人龍行快d,想慢慢睇下館,欣賞下講乜都唔得,跟手國內同胞係咁影下相咩都唔睇就一枝箭走去吸印仔。

  今次旅程都睇左好幾個館,但中國館就睇唔到啦,有觀賞意大利,德國等,德國既聲控球其實唔係真係跟聲走,只係有人係度操控個波,不過佢介紹佢德國本土都有意思,E區既主題館其實係好有意思,大家都應該睇下同思考未來的發展,意大利好想展現佢國內既藝術,不過由於內地同胞係咁迫住行,想睇耐D都不能...

  今次乘搭既飛機係東航返黎係坐上海航空,返黎既時侯係機上睇見廈門一帶行雷閃電,其實當時心情都幾驚!

  總括黎講,上海咩都比香港優勝,唯獨就係人民既素質比香港差,相信國內同胞都冇咁快改到,不過未必係指上海人,因為真係乜野省份既人都有。

  另外,上海既飲食都幾多油同埋上海都真係幾多美女。

  

 

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau