阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

換馬中人壽

2010/10/26 20:59:20 網誌分類: 未分類
26 Oct

  小弟昨天將買入了一段時間既中移動換馬至中人壽,其實主因都因為中移動既增長速度確係令人失望,繼而令我懷疑中移動既增長空間仲有幾多,於是換入另一隻都係散戶既愛股中人壽,鬼叫我係散戶,所以我都係中個頭埋去,其實主因係人行加息,相信加息會陸續有黎,中人壽有一定好處。

  半新股956新天綠色,大摩細摩係咁買貨,同招股價不遠,相信有一定短炒價值,小弟有d留意佢。

  中鋁昨天晚上公佈,第3季蝕錢,但全年應錄得盈利,佢地表示主因係成本上升,究竟佢地增加左既係咩成本,呢個要再詳細睇清楚?

  soho中國,相信在6元要橫行一段時間,有感佢上升後已見光,開始多左朋友追貨了。

  重慶機電,此股幾務實,而且佢既業務正正係中國將來發展所需,確係可以耐心持有。中國銀行繼續坐定定。

  華能繼續賺好少錢,我相信中央確係意識到國內電企既問題,但係呢個時候開綾燈加電費簡直開唔到口。我相信到時機成熟之後,電力股會升得好緊要,不過坦白講句真係有排等。

  大市係23600點徘徊,炒股不炒市,但相信趁一些主力指數股未上升得好緊要既時候侯低收集確係不錯。

  相信一眾內銀股低位難見,業績絕對能夠支持其股價。

  最近小弟工作都係一般般,有感年輕人確係有志難伸,係咁既情況下,個個後生仔都係咁,將來社會點接軌,中國強大起來,可惜香港反而係社會受害者,人民幣升值,港紙鬼咁弱,樓市升得有道理,但打工仔卻加都冇得加。 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau