阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

1月11日 天氣寒冷 股樓回暖

2011/01/11 22:17:22 網誌分類: 未分類
11 Jan

  首先新年快樂!天氣寒冷,好凍,小心身體丫大家!另一邊,股市,樓市開始回暖,部份2,3線股都炒到起晒,炒股不炒市,和黃日漸強起上黎,股價話俾人知大戶相信佢都重拾晒升軌。樓市最近用家入市,雖則樓唔貴,但市民買唔起邊有計?

  社保基金減持中行!未知咩原因,不過都有d負面既消息,睇怕要靜番一排消化下啦。業績好既半新股好多都表現不錯,內房雖然受阿鉚打壓,但有個別內房應該不俗,不用太悲觀,唯現金流較強既會比較好。

  簡單d 總括,現在大市都係安全,繼續看好,不過買股真係要搵當炒績優先有機會,否則多數都跑輸比大市!

  匯豐現價值博都不俗既,不過唔係最好選擇,佢d 理財中心竟然因為話租約問題要拆,有d失望,香港市場佢已經走晒下坡,公公婆婆寧願去中銀香港排隊都唔鬼用匯豐。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau